Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden

Gjest

Anbefalte innlegg

Men problemet nå er at når jeg åpner Google Play butikken så får jeg kun feilmeldingen Google Play Butikk har stoppet - noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Veldig irriterende, får jo ikke lagt inn noen ting og da tenker jeg spesielt på Chameleon Launcher som jeg har ventet lenge på..

Hvis en app ikke fungerer etter oppdateringen (i ditt tilfelle Google Play) så gjør du følgende for å nullstille appen:

Innstillinger - Programmer - Alle - "Google Play Butikk"

Trykk "Stopp", deretter "Tøm data" og til slutt "Tom mellomlager".

Start opp Google Play igjen.

Prøvde det du sa nå - når jeg trykker på Google Play Butikk nå får jeg opp Android Market oppgraderes til Google Play - Trykker Fortsett også får jeg opp samme feilmeldingen som tidligere..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dagens dummeste spm, men men: Jeg kjøpte nylig en Tab 2, 10.1. Jeg pleier å laste ned filmer og serier på pc'en min. Hva er beste måten å få lagt over disse på Tab'en? Jeg ville brukt minnepenn eller USB kabel-overføring, men den har kun jack inngang, og den ladeinngangen...

Lenke til kommentar

Prøv å restarte brettet eller avinnstallere appen til google play og innstallere den på nytt. Da må du finne appen på nett og overføre den til brettet først :-)

Tenker du da bare på å prøve å starte det på nytt, det har jeg prøvd. Også prøvd å avinstallere Google Play, men den blir jo uansett ikke borte - står bare at den ikke er installert og når jeg starter tabben på nytt igjen får jeg åpnet den igjen men får feilmeldingen jeg liknet til tidligere.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Tenker du da bare på å prøve å starte det på nytt, det har jeg prøvd. Også prøvd å avinstallere Google Play, men den blir jo uansett ikke borte - står bare at den ikke er installert og når jeg starter tabben på nytt igjen får jeg åpnet den igjen men får feilmeldingen jeg liknet til tidligere.

Det viktige er at du trykker på "Tøm data" og til slutt "Tom mellomlager", og så eventuelt restarter nettbrettet. Men det regner jeg med at du har gjort. Å avinstallere oppdateringene er ikke noe poeng.

Utrolig merkelig at prosedyren ovenfor ikke fungerer for deg, når alle appdata er borte så skal det ikke være noe problem med den appen, da må problemet ligge et annet sted. Og da er nok det enkleste å resette tabben:

Innstillinger - "Sikkerhetskopiering og tilbakestilling" - "Nullstill til fabrikkdata"

Lenke til kommentar

Det viktige er at du trykker på "Tøm data" og til slutt "Tom mellomlager", og så eventuelt restarter nettbrettet. Men det regner jeg med at du har gjort. Å avinstallere oppdateringene er ikke noe poeng.

Utrolig merkelig at prosedyren ovenfor ikke fungerer for deg, når alle appdata er borte så skal det ikke være noe problem med den appen, da må problemet ligge et annet sted. Og da er nok det enkleste å resette tabben:

Innstillinger - "Sikkerhetskopiering og tilbakestilling" - "Nullstill til fabrikkdata"

Hm, når jeg trykker på Tøm data blir automatisk Tøm mellomlager borte.

Men hvis jeg nullstiller den, vil jeg måtte legge inn ICS på nytt da eller blir det liggende?

Lenke til kommentar

Beholder ICS.

Ok, takk. Da prøver jeg å nullstille til fabrikkdata nå og håpe på at det vil fungere!

Edit: Da har jeg nullstilt den til fabrikkdata, og det fungerte! Så fungerer alt som det skal, og Chameleon er lagt inn. Takk for hjelpen alle sammen. :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

kjøpte meg tab 2, 10 tommeren for litt siden,og har enda ikke ladet den mer enn 1 gang enda. Batteriet er nede på ca 25% nå, og jeg skal ut på en lengre tur i morra. Bør det være helt kjørt ned før jeg lader tab'en min, eller gjør det ikke noe å fullade den nå, selv om det fortsatt er igjen litt batteri?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...