DementedAlbino Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Står forklart inne på siden hvorfor:-) The prototype looks finished - why will it take so long to make it available? There is a big difference between a prototype and shippable software. Even a prototype like the one in the Kickstarter video is far from a complete product. While the prototype shows actual home screen creation and editing and real working widgets, there is still a lot of hard work to be done to ensure the user experience is uncompromised in any way and also to ensure that what we are shipping is fully tested to provide the performance we are promising. Remember, we are showing Chameleon on our own tablet, which is a known and unchanging environment. We still have to test on a wide variety of tablets so that everyone gets the same experience. August er forresten når det skal være ferdig. Endret 3. juli 2012 av svortevik Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 (endret) Ahh, jeg las dette avsnittet litt raskt ser jeg: So when is the Chameleon Android Phone Beta going to be available? While we want to get it in your hands as early as possible, our prime focus is to deliver the tablet version on time, and aiming to make the beta available winter 2012. Men hvis den kommer i august så er det god sos! Gleder meg! Men da er det snakk om ferdig versjon i Play Store, ja? svortevik: takker! Endret 3. juli 2012 av 2bb1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Noen som kan anbefale et billig og greit etui å pakke inn Tab 2 10.1 i? Lenke til kommentar
pusekatt2 Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Har en 10.1 tab her og fikk en oppdatering for lenge siden men den bare låser seg under installasjon. Noen som vet om jeg kan legge inn ics versjon gjennom Odin på den. Eller er det noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
pusekatt2 Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Lei min homescreen på min Galaxy tab 10.1.. Noen forslag til noe tøft? Åssen har du fått den batteri måleren der? Har du noen gode sider til bakgrunner? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Fikk en 8.9" i posten i dag. Startet å laste ned en oppdatering, men den stopper på 34% av installasjonen. What to do...? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 (endret) Tipper du har oppdaget det nå, men oppdateringen henger leeenge på bla. 34%. Endret 5. juli 2012 av teitur Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Ingen som kan anbefale en veske til tab 2 10.1? Lenke til kommentar
hessel Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Multicom har flere: http://www.multicom.no/Galaxy-vesker/cat-c/c101378 Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 Hvilket type sim kort bruker Tab 10.1? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 6. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2012 (endret) Lei min homescreen på min Galaxy tab 10.1.. Noen forslag til noe tøft? Med litt tålmodighet så er denne klar... http://www.kickstart...ur-android-ta-0 Det så veldig bra ut, ja! Men tar nok litt tid som du sier. Men kanskje jeg skal gjøre et forsøk en dag jeg ikke har så mye annet å gjøre. Edit: Jeg som er blind eller står det ingenting om hvordan jeg kan få det på mitt nettbrett? Lei min homescreen på min Galaxy tab 10.1.. Noen forslag til noe tøft? Åssen har du fått den batteri måleren der? Har du noen gode sider til bakgrunner? Batterimåleren er en app som heter Batteri HD og til wallpapere bruker jeg en app som heter Bakgrunn CASA (HD). Endret 6. juli 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
starfox Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Ingen som kan anbefale en veske til tab 2 10.1? sjekk iutstur.no Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg som er blind eller står det ingenting om hvordan jeg kan få det på mitt nettbrett? Kommer i August. Lenke til kommentar
microon Skrevet 10. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg bestilte SAMSUNG Bluetooth Keyboard Case til Tab 10.1" (BKC-1B1DKBGXEE) den 2 juni. Har ventet i evighet på å få denne, ser ikke ut som noen andre nettbutikker har den inne. mytrendyphone.no har dem på lager, men ikke med nordisk tastatur. Er det verdt å vente på? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 Jeg som er blind eller står det ingenting om hvordan jeg kan få det på mitt nettbrett? Kommer i August. Åja, skjønner. Da er det bare å glede seg da, får det der så veldig pent ut og ikke minst veldig nyttig. Men er det gratis eller vil det koste penger? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 11. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2012 De putter sannsynligvis så mye tid og penger inn i det for å gi det ut gratis. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Kjørte på med CM9 og ICS i dag. Det er en helt fantastisk stor forskjell og det føles både raskere og ser bedre ut enn før. Anbefaler alle custom rom med ICS. Lenke til kommentar
Thomassen82 Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Hvorfor viser facebook bare halve bilder? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2012 Hvorfor viser facebook bare halve bilder? Har samme problemet selv, så jeg foretrekker heller å bruke selve nettleseren. Anbefaler deg også å laste ned Dolphin fremfor den nettleseren som er standard. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 28. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2012 Dette var da billig, må nesten bestille en nå. :) http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/GTP7300UWANEE/samsung-galaxy-tab-8-9-wi-fi-3g-16-gb-hvit Samsung Galaxy Tab 8.9" Wi-Fi + 3G 16 GB (hvit) til nkr 1995,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå