King_Canute Skrevet 9. april 2012 Rapporter Del Skrevet 9. april 2012 Finnes det noen info om når ICS kommer til GT 10.1? Rykter sier i løpet av Mai, dette har jeg lest på twitter, men tiden vil vise. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 13. april 2012 Rapporter Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Hvordan overfører man mapper med musikk til Galaxy tab 10.1? Har en eldre bror som har kjøpt en. Men den kommer ikke opp på dataen, slik som min Galaxy SII gjør. Prøvde med Kies Air. Men vi fikk bare til å overføre filer der, ikke selve mappene med musikk. Endret 13. april 2012 av HellMate Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 14. april 2012 Rapporter Del Skrevet 14. april 2012 H Hvordan overfører man mapper med musikk til Galaxy tab 10.1? Har en eldre bror som har kjøpt en. Men den kommer ikke opp på dataen, slik som min Galaxy SII gjør. Prøvde med Kies Air. Men vi fikk bare til å overføre filer der, ikke selve mappene med musikk. Hei, det du gjør er bare å oble til. Jeg har en rootet tab, og under innstillinger er det et alternativ som heter MTP, altså en funksjon som gjør at du mounter taben som en USB. Let deg litt frem der. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 17. april 2012 Rapporter Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Heisann. Får heller ikke opp min Tab 10.1 mot Win 7. Oppkobling og sync mot Kies har virket tidligere. Litt info: - Har Kies siste versjon installert og USB-driverne installeres vel sammen med Kies. - På enheten for jeg teksten "MTP Initializing" når jeg kobler til, og etter en stund MTP tilkoblet/ USB tilkoblet. USB "lyden" er også der. - Ingen disk mappes opp i W Utforsker og ingen device i Kies. Når jeg feilsøker koblingen så installeres driverne på nytt, men PC'en klarer fortsatt ikke å finne tablet'n. - Ingen disker dukker opp i 'diskbehandling' (adm.verktøy) - Det går fint å koble opp Kies via wifi - Har prøvd å avinstallere Kies, restarte og installere på nytt, men det hjalp heller ikke Noen som har et tips eller to? Endret 17. april 2012 av jorang Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Heisann. Får heller ikke opp min Tab 10.1 mot Win 7. Oppkobling og sync mot Kies har virket tidligere. Litt info: - Har Kies siste versjon installert og USB-driverne installeres vel sammen med Kies. - På enheten for jeg teksten "MTP Initializing" når jeg kobler til, og etter en stund MTP tilkoblet/ USB tilkoblet. USB "lyden" er også der. - Ingen disk mappes opp i W Utforsker og ingen device i Kies. Når jeg feilsøker koblingen så installeres driverne på nytt, men PC'en klarer fortsatt ikke å finne tablet'n. - Ingen disker dukker opp i 'diskbehandling' (adm.verktøy) - Det går fint å koble opp Kies via wifi - Har prøvd å avinstallere Kies, restarte og installere på nytt, men det hjalp heller ikke Noen som har et tips eller to? Akkurat samme problemene her. Lenke til kommentar
microon Skrevet 18. april 2012 Rapporter Del Skrevet 18. april 2012 Heisann. Får heller ikke opp min Tab 10.1 mot Win 7. Oppkobling og sync mot Kies har virket tidligere. Litt info: - Har Kies siste versjon installert og USB-driverne installeres vel sammen med Kies. - På enheten for jeg teksten "MTP Initializing" når jeg kobler til, og etter en stund MTP tilkoblet/ USB tilkoblet. USB "lyden" er også der. - Ingen disk mappes opp i W Utforsker og ingen device i Kies. Når jeg feilsøker koblingen så installeres driverne på nytt, men PC'en klarer fortsatt ikke å finne tablet'n. - Ingen disker dukker opp i 'diskbehandling' (adm.verktøy) - Det går fint å koble opp Kies via wifi - Har prøvd å avinstallere Kies, restarte og installere på nytt, men det hjalp heller ikke Noen som har et tips eller to? Akkurat samme problemene her. Jeg har slitt lenge med samme problem, Kies fungerer ikke med USB, men går greit med wifi. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Ser ikke ut til at noen kan hjelpe oss med denne - evt peke oss til løsningen, men håper fortsatt... Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Det fungerer fint på min 10,1. Prøvd å fjernet og installert kies på nytt? Lenke til kommentar
microon Skrevet 20. april 2012 Rapporter Del Skrevet 20. april 2012 Det fungerer fint på min 10,1. Prøvd å fjernet og installert kies på nytt? Kies er installert på nytt. CDC Abstract Control Model (ACM) feiler. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Fikk tips på et annet forum om å avinstallere Kies, og bare intallere USB-driverne. Har ikke hatt tid til å teste ennå.... Lenke til kommentar
microon Skrevet 24. april 2012 Rapporter Del Skrevet 24. april 2012 Forsvinner ikke litt av poenget da, siden oppgradering av Android i Kies bare er mulig med USB, og ikke wifi? Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Forsvinner ikke litt av poenget da, siden oppgradering av Android i Kies bare er mulig med USB, og ikke wifi? Man må ikke oppdatere Android via USB, man kan ta det OTA (Wifi). Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Forsvinner ikke litt av poenget da, siden oppgradering av Android i Kies bare er mulig med USB, og ikke wifi? Nei, det finnes alternative måter å oppgradere på. OTA (som nevnt over). Odin (samsung's eget supportverktøy) Heimdal (open-source program som gjør det Odin gjør). Personlig oppgraderte jeg min 10.1 fra Android 3.1 til 3.2 via OTA uten problemer. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 25. april 2012 Rapporter Del Skrevet 25. april 2012 Avinstallerte Kies - uten å avinstallere USB-driverne. Nå kommer tab'en opp i Windows Explorer umiddelbart. Får håpe Samsung orienterer seg bort fra Kies og ikke legger inn for mye funksjonalitet som skal 'tvinge' brukerne til å bruke den løsningen Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. april 2012 Rapporter Del Skrevet 26. april 2012 Da ser det endelig ut som man er på vei bort ifra GT 10.1 og over på ASUS Transformer Prime... Selv med en etablert Android versjon, 3.2 synes jeg det er mye bug.. Ikke at jeg tror det er så veldig mye bedre på Prime, men den har jo da en hel del andre muligheter som ikke GT 10.1 har Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Ser at det er kommet en ny offisiell FW til P7300 på SamMobile (GT-P7300 P7300BVLC2). Det står ikke om det er ICS, men den er fra april.. Noen som har testet? (jeg har P6800, så jeg kan ikke teste..) Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Ingen oppdatering for min 10.1 3G. Den som er P7300? Lenke til kommentar
jorkus Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 (endret) Ingen oppdatering for min 10.1 3G. Den som er P7300? P7300 er 8,9 tab-en, og fw var fransk (Orange) så den må nok legges inn med Odin. Endret 27. april 2012 av jorkus Lenke til kommentar
Dryasanne Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Bruker samsung og iphone samme datakabel? Jeg sitter og ser på sync kabelen til min Iphone 4S. Den ser helt lik ut som den jeg har til Galaxy Tab 8.9 Er det virkelig samme kabelen? Kan de brukes omhverandre? Lenke til kommentar
microon Skrevet 27. april 2012 Rapporter Del Skrevet 27. april 2012 Kablene er ikke like. Hvis du prøver kan du ødelegge, erfarte jeg med min Ipod touch :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå