rbuljo Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 hmm, kan ikke være noen refurb modeller vi har fått da med tanke på at de er satt oppp på nederlandsk? la også merke til at swype var innstallert. Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Min 8.9 kjøpt på ElKjøp var også på nederlandsk og har Swipe installert. Dersom du skal avinstallere en app fra appdrawer står det fortsatt: Verwijd, som betyr noe slikt som slett antar jeg. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Min 10.1 (NEE modell) hadde også noe nederlandsk språk. Dette forsvant etter at jeg oppdaterte til 3.2 (men dessverre kommer det fortsatt opp noen russiske tegn når jeg bruker swype-tastaturet og trykker på tall-knappen). Lenke til kommentar
microon Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan får jeg oppdatert min GT tab 10.1 NEE fra 3.1 til3.2? Jeg aksepterte den første lille oppdateringen, men avviste den store. Står at ingen oppdateringer er tilgjengelig :-( Må jeg resette systemet? Lenke til kommentar
abil Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Har de greid og bli kvitt lagginen på tab 10.1? Lurer på og kjøpe men har hørt og lest at det er mye lagging. kan kjøpe en ny 10.1 16gb 3g for 3500 er det en bra pris?den er ikke brukt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan får jeg oppdatert min GT tab 10.1 NEE fra 3.1 til3.2? Via Kies? Lenke til kommentar
microon Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Hvordan får jeg oppdatert min GT tab 10.1 NEE fra 3.1 til3.2? Via Kies? Kies sier jeg har siste versjon: PDA:KH8 / CSC:KH2 (NEE) Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 hentet meg en Galaxy Tab 10.1 fra Coop. min første tablet.. blir gøy. men ser at den kjører android 3.1 og språket var på nederlandsk når jeg åpnet den. ingen velkomst hilsen eller førstegangs veiviser på oppsett.. også var det dobbelt opp med klistremerker på esken, de som "forsegler" esken så du vet den er ny. med ett sett under som var brutt over, og nye oppå..?? Min også kom i nederlandsk versjon, kjøpt på Smart Club (som også er Coop-eid)til samme pris. Var rett på her også, ingen veiviser eller noe. Samme, kjøpte på Coop Hypermarked til 2 990,- men alt er på nederlandsk :S Klarte å endre språk på selve maskina til norsk, men den Samsung MMM widgeten er fremdeles på nederlandsk og det virker som jeg kun kan velge mellom nederlandsk, fransk og et språk til på den. Åssen får jeg Samsung MMM widget på norsk eller engelsk? La også merke til at Galaxy-eska hadde vært åpna og reforsegla. Lenke til kommentar
rbuljo Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 får heller ikke oppdatert min fra 3.1 til 3.2 noen som har gode flip covers og anbefale til tab? gjerne bilder Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 noen som har gode flip covers og anbefale til tab? gjerne bilder http://www.diskusjon...post&p=18680311 Lenke til kommentar
abil Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Har de greid og bli kvitt lagginen på tab 10.1? Lurer på og kjøpe men har hørt og lest at det er mye lagging. kan kjøpe en ny 10.1 16gb 3g for 3500 er det en bra pris?den er ikke brukt. Noen som kan svare på det med lagging? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Installer en annen enn stock launcher, så er du kvitt laggingen. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 ADW Launcher EX fungerer ypperlig. noen som har gode flip covers og anbefale til tab? gjerne bilder Jeg har denne selv. Fungerer veldig bra! Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er dette en god pris? Vurder og kjøpe den fra elkjop.no da dem reklamerer med tilbud denne uken, men er litt usikker på prisene på Galaxy Tab, er dette billig? Elkjop.no - Galaxy Tab Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Typisk Elkjøp å kalle noe sånt for et tilbud. De hadde den til 3799 for to uker siden også. Får den billigere andre steder også: http://www.prisjakt.no/product.php?p=904150 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Er dette en god pris? Vurder og kjøpe den fra elkjop.no da dem reklamerer med tilbud denne uken, men er litt usikker på prisene på Galaxy Tab, er dette billig? Elkjop.no - Galaxy Tab Stikk til en OBS og plukk opp en til 3000 hvis de har noen igjen.... Tilbud denne uken. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hva ble fikset i oppdateringen? Jeg skjønner ikke at de ikke fikser laggingen, den ble iallefall ikke borte hos meg. Lenke til kommentar
marovic Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei, Har Galaxy Tab 10.1 med 3G. Har bestilt meg et tvillingkort - men Hello (med NetCom-dekning) sier de ikke kan tilby tvillingkort med KUN datatrafikk, og sender meg et standard gsm tvillingkort. Taben tar jo ikke imot telefonsamtaler, men slik jeg har forstått det tar den imot sms. I følge han jeg snakket med var det en mulighet for at det kunne føre til at telefonsamtaler til mobilen ble blokkert, siden disse ble automatisk avvist på det ene kortet. Er det noen som har erfaringer med dette? Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i å ha sms på Tab'en heller. Finnes det noen måte å deaktivere SMS i Tab'en på? (Er ikke så lett å få byttet operatør pga. firmaabbonement...) mvh Lenke til kommentar
SvenØ Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Hei Har akkurat fått med en Galaxy tab 10.1 men ble veldig skuffet når jeg ikke kunne gå inn på nettbanken, poker ++++. Alle selgerne som selger disse reklamerer jo med at den støtter java? men så gjør den altså ikke det? Er dette mulig ? Finnes det ingen nettlesere som kan skjøre Java ??? Dette er sikkert spurt om før men orker ikke gå igjennom 48 sider for å finne det ut TRENGER HJELP !!!! Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg vet ikke om det er noen Android nettlesere som støtter java, men når det gjelder nettbank, så har banken din helt sikkert en egen app, søk i Market, det samme gjelder poker også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå