awesnes Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Edit: Never mind. Fant ut at de har begynt med nye tilbud. Utrolig surt at jeg mistet det forrige tibudet, for det hadde mye snasent! Da hadde jeg litt flaks i går, for da var fortsatt de forrige appene på tilbud samtidig som de nye.. Noen som vet hvor lenge de kjører disse tilbudene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 10 dager. 8 igjen Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Holdt på å si :Huff da, det kan bli dyrt... Men blir jo maks 100 kroner hvis man kjøper alle, det kommer ikke jeg til å gjøre. Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Nordisk 3.2 firmware for 3G-utgaven ser ut til å være ute. Noen som har testet denne? Satser på å oppgradere min tab i kveld hvis den er ute Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ute, som i via Kies, eller ute som via xda eller samfirmware? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ute, som i via Kies, eller ute som via xda eller samfirmware? Vet ikke. Så det bare på Twitter. Tror det var SamFirmware som postet. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som vet hvordan man flasher firmware med Odin til 10.1 3G tab'en? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Fuck, jeg oppdaterte ADW og fikk den stygge dock'en her på kjøpet. Hva velger jeg under settings for å få samme oppsett som jeg la ut på forrige side? Hadde vært veldig greit om de lot oss gjøre endringer selv, og ikke tvinge dem på oss. Endret 8. desember 2011 av LHUS Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Prøvde å oppdatere via kies nå og fikk opp en melding med noe som ser ut som kinesiske tegn og en OK button.. WTF?? Lenke til kommentar
Strangis Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fuck, jeg oppdaterte ADW og fikk den stygge dock'en her på kjøpet. Hva velger jeg under settings for å få samme oppsett som jeg la ut på forrige side? Hadde vært veldig greit om de lot oss gjøre endringer selv, og ikke tvinge dem på oss. Beste løsningen jeg fant var å gå inn på ADWSettings - General Behavior - Gestures - Home button binding og huke av Open/close Dockbar Lenke til kommentar
Strangis Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Fuck, jeg oppdaterte ADW og fikk den stygge dock'en her på kjøpet. Hva velger jeg under settings for å få samme oppsett som jeg la ut på forrige side? Hadde vært veldig greit om de lot oss gjøre endringer selv, og ikke tvinge dem på oss. Beste løsningen jeg fant var å gå inn på ADWSettings - General Behavior - Gestures - Home button binding og huke av Open/close Dockbar Klart, trykker du på home så spretter Dockbaren opp igjen da, men jeg kan leve med det enn så lenge Endret 8. desember 2011 av Strangis 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Fuck, jeg oppdaterte ADW og fikk den stygge dock'en her på kjøpet. Hva velger jeg under settings for å få samme oppsett som jeg la ut på forrige side? Hadde vært veldig greit om de lot oss gjøre endringer selv, og ikke tvinge dem på oss. Sveip opp eller ned på docken så får du opp en meny til der. Det er ned på den ene og opp på den andre, men husker ikke helt hvem som var hva. 1 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som har fått oppgradert til 3.2? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som har fått oppgradert til 3.2? Nei, testet i sted, ingen update tilgjengelig. (min tab er svensk) Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Beste løsningen jeg fant var å gå inn på ADWSettings - General Behavior - Gestures - Home button binding og huke av Open/close Dockbar Klart, trykker du på home så spretter Dockbaren opp igjen da, men jeg kan leve med det enn så lenge Sveip opp eller ned på docken så får du opp en meny til der. Det er ned på den ene og opp på den andre, men husker ikke helt hvem som var hva. Takker, skal testes ut. Lenke til kommentar
Strangis Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Noen som har fått oppgradert til 3.2? Jepps Med norsk 16gb 3g, via kies Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Har ikke kommet til 16gb wifi ennå Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg som nettopp har bestilt denne tab'en, så kommer asus med sin tegra 3 tab før jeg har fått hentet på postkontoret engang! Vet den ikke er å få kjøpt enda, men jeg har ikke noe problem med å vente til sent januar mht. Fordelene ved tegra 3. Jeg vurderer å benytte meg av angreretten, men tar gjerne noen innspill om hva dere tenker rundt problemstillingen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 (endret) Jeg ville levert den tilbake og ventet på Prime. 10.1 og 8.9 er dobbelt utdatert, både i forhold til Prime og Samsung sine egne 7.0 Plus/7.7 tablets fra nå i november/desember som har raskere prosessor og bedre GPU. Endret 8. desember 2011 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Videostøtten på Tegra3 er langt bedre, tenker da på spesielt på mkv. Tegra2 må dekode mange filer med høy bitrate i software, noe som fører til hakkete video. Tegra3 støtter dette i hardware, så man får helt smooth video. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå