Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1) Hva er forskjellen mellom 10.1V og 10.1 ?

2) Lurer på 8.9 eller 10.1 .... kan noen av disse koble seg opp mot prosjektor ol hvis man vil vise en powerpointfil (via Citrix-app)

Det går helt utmerket. Du må kjøpe en HDMI plugg: https://prisguiden.no/sok?pg-q=Samsung+HDTV+Adapter&n=0 :)

Se der ja. Takk for svar. Kjapp googling ga meg svaret også på denne "10.1v". Konklusjon: styr unna .... stick til "10.1"

http://en.wikipedia.org/wiki/Samsung_Galaxy_Tab_10.1

Lenke til kommentar

Til alle dere som bestiller case eller book-cover: Har selv bestilt et som er identisk med det smarte til Ipad2. Har hatt det i ca 1,5 mnd, og det fungerer fantastisk bra. Billig er det også, ca 11 £ med free shipping. Har lagt med en link til de jeg kjøpte fra, men kan også bare søke på Smart Stand for Samsung Galaxy tab 10.1 :)

http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220862242438

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Galaxy Tab 8.9 på ElKjøp i går, og er stort sett fornøyd. Det er en liten detalj som irriterer meg: under Samsung-logoen, i overgangen mellom det svarte og det sølvfarga(rammen), er det en liten glip/sprekk. Den er bare 0.5-1mm, men den irriterende. Jeg kan se ladeinngangen i sprekken i riktig lys.

Er det andre som har det slik? Er dette noe å bry seg med?

Endret av Ein23
Lenke til kommentar

Til alle dere som bestiller case eller book-cover: Har selv bestilt et som er identisk med det smarte til Ipad2. Har hatt det i ca 1,5 mnd, og det fungerer fantastisk bra. Billig er det også, ca 11 £ med free shipping. Har lagt med en link til de jeg kjøpte fra, men kan også bare søke på Smart Stand for Samsung Galaxy tab 10.1 :)

Aktiverer den låseskjermen når man "slår igjen" case'n, slik den gjør på iPad?

Lenke til kommentar

Aktiverer den låseskjermen når man "slår igjen" case'n, slik den gjør på iPad?

Nei, dette er nok et litt enklere produkt. For meg fungerer det som en liten beskyttelse når jeg har den i baggen, men mest som et "stativ" når jeg skal se på film eller ligge å surfe.

Lenke til kommentar

Hei hei. lurte egentlig bare på en liten ting. har hatt 10.1 en stund nå og klaska inn ny rom og slikt ganske kjapt,og det funker bra det altså,men har ett problem og det er at det virker som at rootinga på en måte blir borte når jeg kjører kill all apps eller free up memory! noen som har vært borte i dette eller veit om en måte å skjule superuser fra å bli drept uten å måtte bytte ut den oppgavebehandleren som er i tabben fra før av .? ganske irriterende at hver gang jeg dreper appsa så må jeg inn i SU igjen for å få brukt feks setcpu.

Håper på kjapt svar.! takk

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Galaxy Tab 8.9 på ElKjøp i går, og er stort sett fornøyd. Det er en liten detalj som irriterer meg: under Samsung-logoen, i overgangen mellom det svarte og det sølvfarga(rammen), er det en liten glip/sprekk. Den er bare 0.5-1mm, men den irriterende. Jeg kan se ladeinngangen i sprekken i riktig lys.

Eventuelt noen som har samme problem på en Galaxy Tab 10.1? Eller kan bekrefte at de ikke har det?

Lenke til kommentar

Eventuelt noen som har samme problem på en Galaxy Tab 10.1? Eller kan bekrefte at de ikke har det?

Jeg kan bekrefte at jeg ikke ser dette på min 8.9. Tror du har fått et defekt brett og jeg ville gått tilbake til forhandler med det.

Endret av cyburger
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at jeg ikke ser dette på min 8.9. Tror du har fått et defekt brett og jeg ville gått tilbake til forhandler med det.

Takk for svar. Har nå levert det inn igjen til Elkjøp. De hadde dessverre ikke flere på lager, og fikk derfor pengene igjen, så jeg får så hvilket brett jeg ender opp med.

Lenke til kommentar

Når kommer 3.2 på Samsungs pad'er ? ..... eller er dette en tullesp. - da det er enkelt å oppgadere fra 3.1,,, :whistle:

3.2 er på vei ut og har allerede blitt gitt ut i enkelte regioner. 3.2 for 3g versjonen ble også sluppet i USA bare for å bli trukket tilbake grunnet WiFI problemer.

Ellers kan man allerede nå installere 3dje parts ROM om man er utålmodig og villig som er basert på overnevnte 3.2 versjoner.

Lenke til kommentar

Når kommer 3.2 på Samsungs pad'er ? ..... eller er dette en tullesp. - da det er enkelt å oppgadere fra 3.1,,, :whistle:

3.2 er på vei ut og har allerede blitt gitt ut i enkelte regioner. 3.2 for 3g versjonen ble også sluppet i USA bare for å bli trukket tilbake grunnet WiFI problemer.

Ellers kan man allerede nå installere 3dje parts ROM om man er utålmodig og villig som er basert på overnevnte 3.2 versjoner.

Leste det var mange som ikke fikk koblet seg opp vis Wifi etter å ha oppdatert til 3.2. Ble store problemer og ikke muligheter til å omgjøre oppgraderingen uten å sende den til Samsung. Men regner med den buggen er fikset nå.

Lenke til kommentar

Hei, jeg fikk Tab 10.1 i går og er generelt sett veldig fornøyd, men jeg kjøpte en brukt refurbrished fra USA, men det ser ut til at den kjører stock Android, jeg har ikke TouchWiz :( finnes det måter å skaffe det på?

Edit: fikk det til, måtte oppdatere i Kies

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...