C.. Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Hvorfor får jeg ikke sett filmer på nettet som krever Flash Player med min Galaxy tab? Ja, jeg har lastet ned Adobe Flash Player fra Andorid Markedet. Er Flash aktivert i nestlederen du bruker? Bruker standard nettleser, har ikke aktivert noe Flash i nettleseren nei. Sjekke nå, men fant ikke noen aktivering til det, hvor er det?.. Edit: Fant det, måtte aktivere tilleggsprogrammer. Takk Endret 14. november 2011 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvor kan jeg få kjøpt Book Cover for GT 10.1 (EFC-1B1NBECSTD) i Norge? Finner den rimelig i England, men prisen er på £27 så da ender jeg opp med moms og fortllingsgebyr. Noen som har testet 10.1 Bluetooth Keyboard Case (BKC-1B1DKBGXEE)? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Hvor kan jeg få kjøpt Book Cover for GT 10.1 (EFC-1B1NBECSTD) i Norge? Finner den rimelig i England, men prisen er på £27 så da ender jeg opp med moms og fortllingsgebyr. Billigste jeg fant var på PCKIOSKEN til 330,- Du har jo noe lignende som blandt annet Belkin flip folio stand. Jeg kjøpte denne på Spaceworld og er kjempe fornøyd! Endret 14. november 2011 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvor kan jeg få kjøpt Book Cover for GT 10.1 (EFC-1B1NBECSTD) i Norge? Finner den rimelig i England, men prisen er på £27 så da ender jeg opp med moms og fortllingsgebyr. Den så nice ut. Har en sak fra Belkin selv som fungerer helt ok. Hvor fan du den til £27? Ser ikke ut som den er kommet til Norge enda: http://www.prisjakt.no/product.php?p=931683 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bruker standard nettleser, har ikke aktivert noe Flash i nettleseren nei. Sjekke nå, men fant ikke noen aktivering til det, hvor er det?.. Jeg vil råde deg til å laste ned Dophin for Pad. Den finnes på market. Det er min favoritt-leser ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
microon Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 SW oppdatering til Galaxy Tab 10.1 - Ingen merkbare forskjeller, bortsett fra at Samsung Kies fungerer på wi-fi og usb. Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Billigste jeg fant var på PCKIOSKEN til 330,- Du har jo noe lignende som blandt annet Belkin flip folio stand. Jeg kjøpte denne på Spaceworld og er kjempe fornøyd! PC Kiosken har den heller ikke på lager. Har hatt den i bestilling hos Komplett siden i September, de flytter levering med 2 uker hver 14. dag. Får ta meg en tur nedom Spaceworld og se om de har noe brukendes på inne. Siste jeg var innom der hadde de ingenting, men jeg endte opp med en kjekk kapasitiv Samsung pekepenn. Den så nice ut. Har en sak fra Belkin selv som fungerer helt ok. Hvor fan du den til £27? Ser ikke ut som den er kommet til Norge enda: http://www.prisjakt.no/product.php?p=931683 Fant den til £26.95 på eBay Book Case @ eBay Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Ice Cream Sandwich kildekode er lagt ut til nedlasting av Google. http://androidandme.com/2011/11/news/ice-cream-sandwich-source-code-hits-aosp-custom-roms-are-a-go/ SW oppdatering til Galaxy Tab 10.1 - Ingen merkbare forskjeller, bortsett fra at Samsung Kies fungerer på wi-fi og usb. Oppdaterte selv til UEKMM i dag. Amerikansk firmware til GT-P7510 som gir oss Honeycomb 3.2. Edit: Ser ut som Samsung har trukket tilbake UEKMM da mange brukere klager på WiFi-problemer, så kan nok være lurt å vente med å oppdatere til en fix kommer. Fungerer fint for meg da. http://www.androidcentral.com/samsung-galaxy-tab-101-update-pulled Endret 15. november 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Til dere som er ute etter den originale casen, jeg bestilte den i går fra Amazon.co.uk, 22 pund + frakt ble vel 265, og hvis varen koster under 200, men frakta gjør at prisen blir over 200 slipper man moms/toll. De sendte i dag (bestilte i går). http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B005452XQK/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new Nummer 2 i listen Endret 15. november 2011 av Tastatur 1 Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Noen andre som har problemer med at den lagger litt? Den har ikke helt den flyten jeg er vant med, og bruker noen ganger litt tid på å starte apps.. Noen som eventuelt har rootet den? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Prøv med en tredjeparts launcher. Selv bruker jeg ADW Launcher EX. Endret 15. november 2011 av jenskristian 1 Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Kjøpte den orginale book casen på ebay til $46, bare ba selger om å merke den med $10 Lenke til kommentar
ToreRoika Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva bruker dere for å spille av .mkv filer? Har en god samling 720p på disken, kjekt å bare flytte over noe å se av å til Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Til dere som er ute etter den originale casen, jeg bestilte den i går fra Amazon.co.uk, 22 pund + frakt ble vel 265, og hvis varen koster under 200, men frakta gjør at prisen blir over 200 slipper man moms/toll. De sendte i dag (bestilte i går). http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B005452XQK/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new Nummer 2 i listen Takk for tipset. Har bestilt meg en nå jeg også Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva bruker dere for å spille av .mkv filer? Har en god samling 720p på disken, kjekt å bare flytte over noe å se av å til Dersom filene er kodet i high profile, vil de hakke. Dette fordi Tegra2 ikke støtter det i hardware, og filen må dekodes i software. Ellers støtter feks. BSPlayer .mkv filer greit. Filer kodet i andre profiler spilles helt smooth (divx/xvid spilles også helt uten problemer). Finnes flere spillere som gjør det samme. Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Til dere som er ute etter den originale casen, jeg bestilte den i går fra Amazon.co.uk, 22 pund + frakt ble vel 265, og hvis varen koster under 200, men frakta gjør at prisen blir over 200 slipper man moms/toll. De sendte i dag (bestilte i går). http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B005452XQK/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new Nummer 2 i listen Takk for tipset. Har bestilt meg en nå jeg også Takk fra meg også, bestilte i går kveld. Lenke til kommentar
Tom Ames Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Til dere som er ute etter den originale casen, jeg bestilte den i går fra Amazon.co.uk, 22 pund + frakt ble vel 265, og hvis varen koster under 200, men frakta gjør at prisen blir over 200 slipper man moms/toll. De sendte i dag (bestilte i går). http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B005452XQK/ref=dp_olp_new?ie=UTF8&condition=new Nummer 2 i listen Takk for tipset. Har bestilt meg en nå jeg også Takk fra meg også, bestilte i går kveld. Heiv meg på den jeg også. Har også bestilt en fra datakjeden, blir spennende å se hvem som kommer først. Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Android 3.2 til Wifi modellen ble visst trukket tilbake grunnet WiFi problemer... Lurer på når den lanseres til 3G modellen? Noen som vet om Allshare er med? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 AllShare er med på den amerikanske oppdateringen. Kjører den nå. Ingen wifiproblemer for meg. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva bruker dere for å spille av .mkv filer? Har en god samling 720p på disken, kjekt å bare flytte over noe å se av å til Dersom filene er kodet i high profile, vil de hakke. Dette fordi Tegra2 ikke støtter det i hardware, og filen må dekodes i software. Ellers støtter feks. BSPlayer .mkv filer greit. Filer kodet i andre profiler spilles helt smooth (divx/xvid spilles også helt uten problemer). Finnes flere spillere som gjør det samme. Jeg anbefaler å kode om mkv-high profile-filene med Handbrake. La ut en fil i denne posten med en ferdig profil for handbrake som Tegra2-brettene skal ta fint. Da ender man opp med en m4v-fil (tror jeg), og stereolyd i god kvalitet. Da går avspilling perfekt i MX Player ihvertfall, som jeg bruker. Omkoding tar kanskje 20 min for en normal film på pc'n min. Litt plagsomt og irriterende, men men, lite å gjøre med det. Får heller glede oss til den nye serien kommer, med ny chip og prosessor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå