Stig-Arne Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Hei! Jeg har en galaxytab 10, og har nettopp fått tvillingsimkort fra Chess. Jeg har satt dette i samsungen, skrevet inn pinkode og alt ser ut som å virke. Spørsmålet mitt er: Hvordan sender jeg og mottar jeg SMS? Finner ingen app eller innstillinger på dette. Takk. Er ikke mulig å sende sms eller ringe med galaxy tab 10.1 eller 8.9 Det er fullt mulig å sende SMS med Galaxy Tab 10.1 3G, noe jeg gjør på en daglig basis med det medfølgende meldingsprogrammet. Ok. My bad. Noen andre som opplever problemer ved bruk av rent data sim kort? Har data sim kort fra telenor, men får ikke nett via det. Det fungerer fint på andre telefoner Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Mitt Simkort fra Netcom er et rent data SIM (tvilling mobilt bredbånd) og jeg har ikke opplevd slike problemer. Hørtes merkelig ut. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fikk det til tilslutt etter en resett av tavla Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Erh! Venter fremdeles på 10.1 64gb og alle forhandlerene driver å skyver ankomstdatoen fremover hver gang. Finnes det ingen måte å få sjekket hvordan statusen er i forholdt til leverandør(samsung)? 1 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Gode forslag til app som gir meg mulighet å se gjennom filer på andre maskiner og streame over wlan? Endret 7. november 2011 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Hei! Jeg har en galaxytab 10, og har nettopp fått tvillingsimkort fra Chess. Jeg har satt dette i samsungen, skrevet inn pinkode og alt ser ut som å virke. Spørsmålet mitt er: Hvordan sender jeg og mottar jeg SMS? Finner ingen app eller innstillinger på dette. Takk. Er ikke mulig å sende sms eller ringe med galaxy tab 10.1 eller 8.9 Det er mulig å sende sms...Bruk den orginale appen som er på GTèn. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Gode forslag til app som gir meg mulighet å se gjennom filer på andre maskiner og streame over wlan? FileManager HD og ES File Explorer fungerer finfint til se gjennom filer på andre maskiner. Antar det skal gå bra å se/streame film via programmet også. 1 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Installerte 3.2 på min i dag... ble silkemyk selv med alle hjemmeskjermer full av widgets http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1340064 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Når kjem ICS, og korleis får eg det på min SGT 10.1? Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Når kjem ICS, og korleis får eg det på min SGT 10.1? Når Samsung gir den ut får man offisiell versjon. Når det blir er det ikke sagt noen ting om. Normalt vil det vel ta en 3-6 måneder om man tar QA med i bildet. Du får det på din SGT når oppdateringen kommer via Kies. Innen den tid kommer det sikkert uoffisielle ICS versjoner basert på lekasjer av utviklings/test versjonene til Samsung. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hei, er det noen som vet om noen gode case for Tab 10.1? Den originale så veldig bra ut, men det blir i dyreste laget. Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg har skrevet en liten omtale av Pyro Skins Clip Case til Samsung Galaxy Tab 10.1. Kan anbefale denne! http://www.ihrstad.com/index.php?page=review/pyroskins_galaxytab 1 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Konge, bestilte den akkurat nuh! Det er ikkje eit problem at den blir laus i kantane eller noko? At den ikkje henger 110% fast? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jeg ville heller kjøpt en Belkin-case på Elkjøp/Lefdal. Koster vel rundt 350,- men er verdt det. Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Konge, bestilte den akkurat nuh! Det er ikkje eit problem at den blir laus i kantane eller noko? At den ikkje henger 110% fast? Kantene er forsterket rimelig bra og er helt dønn stiv. Så jeg tror det skal holde en god stund dette her Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Pyro Skins Clip Case til 10.1 er meget bra den. Har selv den i carbon look. passer perfekt og føles som god kvalitet. Finnest en rabatt kode så du får noen % og, men den husker jeg ikke i fartta. Skal gå å finne den om du søker etter discount code på pyro skin eller lignende Lenke til kommentar
Hertizch Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvis du ser nederst på omtalen min så er det en kode der som gir 5 prosent. Men man finner sikkert bedre koder der ute.... Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Ser ut som Android 3.2 er på gang. Rulles ut i USA nå OTA. I tillegg er det meldt om at oppdatering har kommet flere steder i Asia. Den amerikanske oppdateringen heter UEKMM. Oppdateringen ligger her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1345995 Offisiell informasjon fra Samsung: http://m.samsung.com/us/article/galaxy-tab-10-1-updates Oppdateringen fungerer ypperlig for meg. Endret 14. november 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
C.. Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvorfor får jeg ikke sett filmer på nettet som krever Flash Player med min Galaxy tab? Ja, jeg har lastet ned Adobe Flash Player fra Andorid Markedet. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hvorfor får jeg ikke sett filmer på nettet som krever Flash Player med min Galaxy tab? Ja, jeg har lastet ned Adobe Flash Player fra Andorid Markedet. Er Flash aktivert i nestlederen du bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå