Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden

Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken Android kjører dere på 8.9? Min står det Fastvareversjon: 2.3.3 Gingerbread XWJP9. Mens jeg ser på chess sine sider (der jeg kjøpte den), så står det at den kjører Android 3.0?

Ps: JA jeg er ny til Android:P

Hvis du har en tablet med Gingerbread originalt har du ikke en Galaxy Tab 8.9 (hvertfall ikke som var ment for salg). Både Galaxy Tab 8.9 og 10.1 har Honeycomb (3.1).

Lenke til kommentar

Får den det senere eller har den alt fått det?

Holder på å stresse med Win7 og Kies... Først måtte jeg ha ny versjon, så finner den ikke enheten.

Edit: Nå fikk jeg Kies til å virke, men den påstår at jeg har nyeste versjon på fastvaren.

Håper noen kan fortelle meg om de har droppet å lansere nye versjoner av Android til denne, eller om det kommer.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Hvis jeg vil legge uoffissiell ICS på den, hva gjør jeg da?

Og vil den fortsatt kunne bruke Android Market?

Har det noen negative konsekvenser, sammenliknet med å bruke kun offisielle oppdateringer?

Du må roote tableten og legge inn en custom rom. Du finner mye informasjon på XDA. Med custom rom mister du garantien. Android Market og alt annet fungerer på så samme måte. Custom rom er en ypperlig måte å forlenge levetiden til produkter som produsenten har "gitt opp".

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har en galaxytab 10, og har nettopp fått tvillingsimkort fra Chess. Jeg har satt dette i samsungen, skrevet inn pinkode og alt ser ut som å virke.

Spørsmålet mitt er: Hvordan sender jeg og mottar jeg SMS? Finner ingen app eller innstillinger på dette.

Takk.

Endret av Hivoghoi
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har en galaxytab 10, og har nettopp fått tvillingsimkort fra Chess. Jeg har satt dette i samsungen, skrevet inn pinkode og alt ser ut som å virke.

Spørsmålet mitt er: Hvordan sender jeg og mottar jeg SMS? Finner ingen app eller innstillinger på dette.

Takk.

Er ikke mulig å sende sms eller ringe med galaxy tab 10.1 eller 8.9

Lenke til kommentar

Hei!

Takk.

Er ikke mulig å sende sms eller ringe med galaxy tab 10.1 eller 8.9

Det er fullt mulig å sende SMS med Galaxy Tab 10.1 3G, noe jeg gjør på en daglig basis med det medfølgende meldingsprogrammet.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

Jeg har et problem med streaming av filmer til min 10.1 som jeg ikke blir klok på.. bruker ES filutforsker for å hente filene til min tavle, og mobo player for å spille av filene. Men det blir bare en liten rute midt på tavlen, og det er video i slideshow-modus... jeg installerte de samme applikasjonene på min galaxy s2 og der virker det helt smertefritt med nøyaktig samme fil fra datamaskinen.

Har noen en løsning på dette tilsynelatende rare problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...