erke2 Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) it24.no selger en USA-modell av GalaxyTAB 10.1 WiFi med 32 GB minne. Lenke til annonsen: tinyurl.com/6jaeqd7. Samsung leverer desverre ingen norsk versjon med 32 GB. De skriver: "... norsk strømplugg følger med i tillegg. Norsk språk og tastatur tilgjengelig i softwaren. Nyeste oppdatering har bl.a også SWYPE-tastatur på norsk med norsk ordliste (oppdateringer kan fritt lastes ned - evt. automatisk)." Kan noen her bekrefte at USA-versjonen er enkel å omkonfigurere til norsk språk og tastatur, og at brettet da fungerer like bra som en norsk modell? Endret 27. oktober 2011 av erke2 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har selv en amerikansk versjon av GTab 32 GB wifi. Merker absolutt ikke noe unormalt i det hele tatt. Dette innlegget er skrevet med den forresten. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg kjøpte den samme modellen i USA når jeg var på ferie. Overhode ingen problemer. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen som vet hvordan man installerer Google movie studio på Gtab 10.1? Irriterende at det ikke følger med på den europeiske versjonen... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg prøvde nettopp en Galaxy Tab 10.1 av en kamerat og forelska meg en smule. Er tidligere eier av en iPad 1, men ble forelska i Galaxy Tab. Hva sier magefølelsen eller ryktene om neste modell? Hadde et par småting jeg ikke var så glad i og ønsker gjerne å planlegge litt bedre ved eventuelt kjøp. ..... Dropper man å bruke de dynamiske bakgrunnsbildene fjerner man lugging når man blar i skjermene også (godt tips til de som irriterer seg over at ting ikke går glatt og smidig). ...... Nimrad (eller andre): hvor i innstillingene kan man slå av dynamisk bakgrunnsbilde? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 http://androidandme.com/2011/10/news/samsung-italy-confirms-devices-to-get-ice-cream-sandwich/ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Er på utkikk etter en app som gjør at jeg kan styre en pc fra taben over wlan, hvor jeg får skrivebordet på taben, bruker idag desktop remote, men synes ikke det fungerer optimalt, noe dårlig bildekvalitet og dårlig utfylling av skjermbilde. Forslag.? Kan forøvrig legge til at unified remote er en helt genial fjernkontroll for pc. Fungerer meget bra mot media center og spotify :-) Endret 28. oktober 2011 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Er på utkikk etter en app som gjør at jeg kan styre en pc fra taben over wlan, hvor jeg får skrivebordet på taben, bruker idag desktop remote, men synes ikke det fungerer optimalt, noe dårlig bildekvalitet og dårlig utfylling av skjermbilde. Forslag.? Kan forøvrig legge til at unified remote er en helt genial fjernkontroll for pc. Fungerer meget bra mot media center og spotify :-) Sjekk ut Splashtop Remote Desktop: https://market.android.com/details?id=com.splashtop.remote Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Team viewer fungerte 100%, eneste jeg er litt usikker på er hvordan jeg får bruken helt over på wlan.? Slik jeg forstår det så brukes internett nå. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Jeg prøvde nettopp en Galaxy Tab 10.1 av en kamerat og forelska meg en smule. Er tidligere eier av en iPad 1, men ble forelska i Galaxy Tab. Hva sier magefølelsen eller ryktene om neste modell? Hadde et par småting jeg ikke var så glad i og ønsker gjerne å planlegge litt bedre ved eventuelt kjøp. ..... Dropper man å bruke de dynamiske bakgrunnsbildene fjerner man lugging når man blar i skjermene også (godt tips til de som irriterer seg over at ting ikke går glatt og smidig). ...... Nimrad (eller andre): hvor i innstillingene kan man slå av dynamisk bakgrunnsbilde? Ingen som vet? Slik at bakgrunnsbildet ikke forflytter seg når man blar? Lenke til kommentar
Homer_cp Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg leter etter en widget som viser et bilde som den henter fra en url adresse. Forslag? Lenke til kommentar
erke2 Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Jeg har selv en amerikansk versjon av GTab 32 GB wifi. Merker absolutt ikke noe unormalt i det hele tatt. Dette innlegget er skrevet med den forresten. Jeg kjøpte den samme modellen i USA når jeg var på ferie. Overhode ingen problemer. Mange takk til dere begge for svar. Da blir det nok til at jeg kjøper USA-modellen med 32GB WiFi fra it24. Erlend Endret 31. oktober 2011 av erke2 Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Jeg prøvde nettopp en Galaxy Tab 10.1 av en kamerat og forelska meg en smule. Er tidligere eier av en iPad 1, men ble forelska i Galaxy Tab. Hva sier magefølelsen eller ryktene om neste modell? Hadde et par småting jeg ikke var så glad i og ønsker gjerne å planlegge litt bedre ved eventuelt kjøp. ..... Dropper man å bruke de dynamiske bakgrunnsbildene fjerner man lugging når man blar i skjermene også (godt tips til de som irriterer seg over at ting ikke går glatt og smidig). ...... Nimrad (eller andre): hvor i innstillingene kan man slå av dynamisk bakgrunnsbilde? Ingen som vet? Slik at bakgrunnsbildet ikke forflytter seg når man blar? Det vil nok si det samme som å velge et bilde som er statisk - ikke et "Live Wallpaper" - men velge et bakgrunnsbilde fra "Gallery" EDIT: så nå at du kanskje mente et bilde som ikke strekker seg over de 5 "skjermene" - DET vet jeg ikke om du kan slå av, tror alternativet er å velge et bilde uten animasjon. Endret 1. november 2011 av Zpurs Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ice Cream Sandwich til Galaxy Tab 10.1, 8.9, 7.7 og 7.0 Plus skal være bekreftet av Samsung. http://www.androidauthority.com/samsung-confirms-ice-cream-sandwich-for-the-galaxy-note-and-galaxy-s-ii-29957/ Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hei! Poster i denne tråden i stedet for å opprette en ny tråd! Jeg har en SGT 10.1, og lurer på hvordan man på en fornuftig måte kan overføre og se .avi eller .mov filmer uten å måtte konvertere film filen. Har sett mange ulike spillere på market, men de fleste gir enten dårlig og hakkete filmer, eller vannmerker på filmen! Noen som har peiling på dette? =) Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Bruk Xilisoft VIdeo Converter Ultimate 6, koverter til DixX - Movie. Funker perfekt for SGT 10.1. Lenke til kommentar
Homer_cp Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 På standar epostprogram, klarer ikke jeg og se hvilkene eposter jeg har svart på! Er det noe som jeg ikke har fått med meg? Løsninger? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hei! Poster i denne tråden i stedet for å opprette en ny tråd! Jeg har en SGT 10.1, og lurer på hvordan man på en fornuftig måte kan overføre og se .avi eller .mov filmer uten å måtte konvertere film filen. Har sett mange ulike spillere på market, men de fleste gir enten dårlig og hakkete filmer, eller vannmerker på filmen! Noen som har peiling på dette? =) Jeg bruker MX Player,og den tar .avi uten problemer. Men hva slags .avi har du? Den kan inneholde så og si alt mellom himmel og jord, da den inneholder videofiler encoded med ganske mange forskjellige codecs. Men jeg liker MX, for den dimmer ned "startmenyen" mens man viser filmer i fullskjerm. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kan bekrefta at overnemnte program funkar supert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå