jenskristian Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Uvisst, men vil nok komme mer informasjon fremover når Ice Cream Sandwich er lansert i natt. Ville blitt veldig overrasket om ikke Ice Cream Sandwich dukker opp senest på nyåret. Men vil jo uansett komme custom ROM's da Ice Cream Sandwich vil være open source (i motsetning til Honeycomb). Lenke til kommentar
c7 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) slett Endret 18. oktober 2011 av c7 Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fikk i dag endelig min Samsung Galaxy Tab 10.1, og er foreløpig strålende fornøyd med den! Har brukt iOS i 3 år nå så Andorid er veldig nytt for meg men virker veldig bra Men det er en ting jeg ikke helt skjønner, etter å ha vært for eksempel inne på nettleseren også går ut av den minimeres den bare ned og vis jeg vil ha oversikt over alle applikasjoner/programmer jeg har oppe (knappen til høyere for hjem knappen) men den lista blir jo veldig lang så hvordan fjerner jeg ting fra den lista? Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Fikk i dag endelig min Samsung Galaxy Tab 10.1, og er foreløpig strålende fornøyd med den! Har brukt iOS i 3 år nå så Andorid er veldig nytt for meg men virker veldig bra Men det er en ting jeg ikke helt skjønner, etter å ha vært for eksempel inne på nettleseren også går ut av den minimeres den bare ned og vis jeg vil ha oversikt over alle applikasjoner/programmer jeg har oppe (knappen til høyere for hjem knappen) men den lista blir jo veldig lang så hvordan fjerner jeg ting fra den lista? Trykk på X Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Trykk på X Og hvor er den X, ser den ikke :s Også lurte jeg på om noen har noen anbefalinger til ting jeg kan gjøre og lignende får å for eksempel få et tøffere utseende på menyene Endret 18. oktober 2011 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Ser ut som det er en oppdatering på gang. Så snakk om KH3 og KH5, og nå så jeg dette på Twitter. Alle skal være Android 3.1. SamFirmwareSamsung P7510 Firmware: P7510XWKH8 / 3.1 Online! DL: goo.gl/as16j PASS: samfirmware.com Later online at SamMobile.com Sjekket OTA og med Kies, men får ikke opp noen oppdatering til min rootede amerikanske 10.1 Wi-Fi. Har UEKME på den nå. Noen andre med Wi-Fi-utgaven som har fått noen oppdatering? Endret 18. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvilken format må filmene mine jeg vil ha på min Galaxy være, og eventuelt hvilket program burde jeg bruke til å konvertere? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Det finnes program for og spille av de fleste filformater, og så det er sjelden du må konvertere filene. F. eks. Mx video player. Endret 18. oktober 2011 av pOOf Lenke til kommentar
C.. Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jeg skjønner, takk Burde jeg bruke programmet Samsung Kies til Windows eller er det bare unødvendig? Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Jeg bruker selv Rockplayer, lastet ned fra Market, og slipper da å konvertere. Er det forresten noen som vet om Ice Cream kommer til Samsung Galaxy Tab 10.1? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Takk, har fått lagt over noen filmer nå og funker veldig bra! Tips til andre programmer, spill og eventuelt andre temaer jeg kan legge inn så det blir et tøffere utsende, vis dette finnes. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 Fikk tab'en min i posten i dag. 10.1 versjonen. Må si jeg digger følelsen av å ha den i hånden. Får se hvor godt jeg får utnyttet den til skole fremover. Noen apps som er spesielt anbefalt til tab 10.1? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Fikk tab'en min i posten i dag. 10.1 versjonen. Må si jeg digger følelsen av å ha den i hånden. Får se hvor godt jeg får utnyttet den til skole fremover. Noen apps som er spesielt anbefalt til tab 10.1? ADW Launcher EX SwiftKey Tablet X Endret 19. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Jeg bruker selv Rockplayer, lastet ned fra Market, og slipper da å konvertere. Er det forresten noen som vet om Ice Cream kommer til Samsung Galaxy Tab 10.1? Det er det ingen som vet, og Samsung har heller ikke kommet med noen konkret uttalelse enda. Er imidlertid naturlig å tro at Google vil pushe godt på for å få de nyeste nettbrettene oppdatert fortest mulig for å virkelig kunne ta opp konkurransen med iPad 2 og iOS 5. Vil tippe på nyåret en gang. Endret 19. oktober 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
C.. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) ADW Launcher EX SwiftKey Tablet X Tips til noen kule theme til ADW Launcher? Endret 20. oktober 2011 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 ADW Launcher EX SwiftKey Tablet X Tips til noen kule theme til ADW Launcher? Bruker standard jeg, men sjekk på Market. Ligger vel en del der tror jeg. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 Lar dere tab'en lade over natta? Har ikke noe å si om den står koblet til laderen i så mange timer? Lenke til kommentar
C.. Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 ADW Launcher EX SwiftKey Tablet X Tips til noen kule theme til ADW Launcher? Bruker standard jeg, men sjekk på Market. Ligger vel en del der tror jeg. Okei Tips til noen måter å sette opp ikoner og diverse på? Har veldig dårlig fantasi.. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 20. oktober 2011 Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) Minimalistisk Endret 20. oktober 2011 av LHUS Lenke til kommentar
olahal3 Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 Minimalistisk Hei Hvilket program er FREE iconet som du har ? Ola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå