900 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei, jeg har kjøpt min tab 10.1 i statene. Jeg får ikke valgt videosamtale på skype i det hele tatt. Får ikke opp video instillinger. Er det noen som kan hjelpe meg. Takk Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det har ikke kommet støtte for videosamtale i Skype til GTab enda. Det er visst laget noe greier på xda forums som skal gjøre det mulig, du kan jo sjekke det ut. Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Når jeg kobler til min 10.1 til datamaskinen får jeg beskjed om at enheten ikke kjennes igjen, og dette resulterer i at den ikke dukker opp i windows utforsker slik at jeg kan føre over de filmene og ellers andre ting jeg gjerne skulle ha overført. Gjør jeg noe galt, eller trenger maskinen min noe ekstra programvare for at denne elementære funksjonen skal virke? Har windows 7 64 bit hvis det har noe å si? Hvilke andre metoder kan jeg bruke for filoverføring evt? Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Skru av usb debugging og lås enheten før bruk så burde det funke! Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) takker og bukker for løsningen på mitt problem Endret 17. september 2011 av branick Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Er det mange som har hatt problem med Newtonrings under skjermen når 10.1'en blir varm? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har ikke opplevd det i det hele tatt Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Har heller ikke opplevd problemet med newton ringer selv. Så vidt jeg har forstått var dette et problem begrenset til tidlige batcher av SGTab, men Samsung har kommet med lite informasjon. Noe som er synd Lenke til kommentar
Jenny Nordby Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg kjøpte Galaxy Tab 10.1 i dag, men da jeg skulle sette inn simkortet var det ingen motstand da jeg trykket det inn, så simkortet ble sittende fast langt inni...(ja, jeg leste bruksanvisninga på forhånd, for å sjekke hvilken vei det skulle inn). Egentlig skal det jo sprette ut igjen når man dytter det inn, men det gjorde det ikke. Jeg jobber i den butikken jeg kjøpte galaxy tab'en i, så jeg må sende tab'en til service for å få ut simkortet. Jeg åpnet en ny Galaxy Tab 10.1, og testet med mitt andre simkort, og på denne funket denne mekanismen helt fint. Simkortet popper fint ut igjen når man prøver å ta det ut :-) MEN: Her vil ikke tab'en registrere at jeg har satt i simkortet! Det skjer ingenting... Står fortsatt bare "Sett inn et Sim-kort"... Så nå begynner jeg å bli irritert...! Skal teste med ennå en tab imorgen når jeg kommer på jobb, så får vi se om den klarer å registrere simkortet mitt.... Noen som har samme problem? Begge modellene jeg testet, er åpne modeller, altså de er ikke låst til noe. Og det er et Netcom tvilling-SIM... Testet med mitt vanlige SIM i tab nr.2 siden det andre satt fast i den første tab'en... Det eneste jeg kan tenke meg til, er enten: det er noe feil med Galaxy Tab'en, eller: leverandøren har sendt ut Telenorlåste tab'er og glemt å merke de... Det kan vel ikke være noe feil med begge simkortene mine? De funker jo fint i min HTC Sensation...! Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 sjekk at simkortet står i riktig vei. deretter sjekk fire ganger til Lenke til kommentar
dajomu Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Ser noen som skriver at det er negativt at TAB 10.1 ikke kjører 1080p spesielt bra, men er det egentlig så nøye på en 1280 x 800 skjerm? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Den kjører ikke 720p spesielt bra heller... Det kan være at noen har HDMI-donglen og ønsket å bruke den mot en TV f.eks.? -KJ Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 lurer på eg må gjøre for at få dlna at fungere på min 10,1. Er jo ikkje AllShare på den Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Får hele tiden følgende feilmelding: prosessen com.google.process.gapps har uventet stanset..prøv på nytt: Er det noen som har opplevt liknende og har en løsning Lenke til kommentar
oba Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Simkortet popper fint ut igjen når man prøver å ta det ut :-) MEN: Her vil ikke tab'en registrere at jeg har satt i simkortet! Det skjer ingenting... Står fortsatt bare "Sett inn et Sim-kort"... Så nå begynner jeg å bli irritert...! Skal teste med ennå en tab imorgen når jeg kommer på jobb, så får vi se om den klarer å registrere simkortet mitt.... Noen som har samme problem? Begge modellene jeg testet, er åpne modeller, altså de er ikke låst til noe. Og det er et Netcom tvilling-SIM... Testet med mitt vanlige SIM i tab nr.2 siden det andre satt fast i den første tab'en... Det eneste jeg kan tenke meg til, er enten: det er noe feil med Galaxy Tab'en, eller: leverandøren har sendt ut Telenorlåste tab'er og glemt å merke de... Det kan vel ikke være noe feil med begge simkortene mine? De funker jo fint i min HTC Sensation...! Startet du Tab'en på ny etter at du satte inn SIM kortet? Min registrerer ikke at SIM blir satt inn før etter en restart. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noen andre som har fått det flotte oil slick problemet? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er det mange som har hatt problem med Newtonrings under skjermen når 10.1'en blir varm? Du meiner newton ringer? Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Samme her :-( Tips: blås litt inn i strømkontakten. Så forsvinner de... i en stund. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 leverte min til reparasjon. Håpar dei klarar å fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå