The_Edge90 Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg kjøpte en book case, merke Samsung. Fungerer veldig bra, god å holde i og kan stå og ligge skrått også. Kjøpte min på ebay, men denne ser lik ut (og like billig): http://www.multicom.no/Galaxy-Tab-101--Book-Cover-SAMSUNG/cat-p/c/p4114081 Takker Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har funnet en guide for å roote tabben på xda forums, men i den guiden har de android 3.0. Noen som vet om man kan følge guiden selv om man har 3.1? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som kan fortelle meg hvilken firmware som er den siste nordiske? Har UEKME installert på min amerikanske tab. Min nordiske 3G-modell (fra cdon) har build-nummer: HMJ37 P7500XWKG9. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som kan fortelle meg hvilken firmware som er den siste nordiske? Har UEKME installert på min amerikanske tab. Min nordiske 3G-modell (fra cdon) har build-nummer: HMJ37 P7500XWKG9. Har WiFi-modellen jeg, så regner med det er andre firmware til min. Lenke til kommentar
ratif Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvis jeg bestiller en 16 gb wi-fi samsung gt 10.1 fra amazon.com (og får den tilsendt av en kompis i USA) vil jeg ha noen problemer med å bruke den i norge? med tanke på android market osv. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hvis jeg bestiller en 16 gb wi-fi samsung gt 10.1 fra amazon.com (og får den tilsendt av en kompis i USA) vil jeg ha noen problemer med å bruke den i norge? med tanke på android market osv. Jeg kjøpte min 32GB WiFi i USA. Ingen problemer med verken Android Market eller noe annet. Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har snøring om når 16GB/WiFi dukker opp på lager rundt om? Samsung må jo miste enormt med kunder på denne ventingen :/ Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fått meg tvillingkort til tabben, er det mulig å deaktivere SMS på tabben? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Til dere som drømmer om en Samsung Galaxy Tab: Så nettopp en reklame fra Staples i Aftenposten, og de reklamerte for den til 3999kr. Så tipper de har etpar på lager da. Ellers burde de ikke reklamere for det Edit: Glemte å skrive butikken, hehe Endret 6. september 2011 av newman221 Lenke til kommentar
kjeldahl Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Vel, "midlertidig utsolgt, leveringstid ukjent" gir et hint om at de ikke har noen på lager. Forøvrig helt enig i at Samsung Norge gjør en møkkajobb på informasjonssiden; nettbutikkene i Norge har lokket med wifi utgaven i to måneder eller noe slikt, og flytter stadig vekk på datoene (seneste dato 1. oktober...). Til dere som drømmer om en Samsung Galaxy Tab: Så nettopp en reklame fra Staples i Aftenposten, og de reklamerte for den til 3999kr. Så tipper de har etpar på lager da. Ellers burde de ikke reklamere for det Edit: Glemte å skrive butikken, hehe Lenke til kommentar
xitd Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fått meg tvillingkort til tabben, er det mulig å deaktivere SMS på tabben? Vil vel tro du kan gå inn på meldingsinnstillinger og skru av varsler? Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Fått meg tvillingkort til tabben, er det mulig å deaktivere SMS på tabben? Har du Netcom sender du en eller annen SMS for å aktivere/deaktivere dette. Husker ikke hva, så søk det opp. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ser komplett har fått bekreftet en del 3g-utgaver til i morgen: http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=samsung%20galaxy%20tab&bn=11299&mfr= Om nå bare 32 eller 64gb-versjonen dukket opp snart... :S Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har fått med en hvit Tab 10.1 med 3G. Har et problem med jobbmailen. Jeg får satt opp Exchange på tab'en, men det fungerer kun via 3G ikke Wlan (ALT annet fungerer via wlan, så det er ikke noe ruterproblem el.l.). Testet både med Wlannettet på jobb og hjemmet. Er ikke det veldig merkelig? Flere som opplever dette problemet? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ikke så mye aktivitet her foreløpig. Sikkert fordi det ikke er så mange som har fått kjøpt en Galaxy Tab 8.9/10.1 enda. Selv har jeg flashet StarBurst ROM og den overklokkede kernelen fra XDA. Må si jeg ikke er topp fornøyd enda. Fremdeles litt lagg. Spesielt når jeg flytter ting rundt på home screen. Lenke til kommentar
sjeniet Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Slettet Endret 7. september 2011 av sjeniet Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) jenskristian: Hvordan var det med Honeycomb, er hw akselerasjon aktivert på desktop? Utrolig dårlig om det er slik at en så toppspecet tablet skal slite slik at det irriterer deg. Endret 7. september 2011 av UrgeLoL 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) jenskristian: Hvordan var det med Honeycomb, er hw akselerasjon aktivert på desktop? Utrolig dårlig om det er slik at en så toppspecet tablet skal slite slik at det irriterer deg. Det vet jeg faktisk ikke. Skal sjekke senere i dag når jeg kommer hjem. Går ut ifra at det aktiveres under settings? Edit: Min sliter også litt med 720p video (mkv). Endret 7. september 2011 av jenskristian Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 HW akselerasjon var jo det store som i allefall jeg ventet på skulle komme i honeycomb, både til nettbrett og til mobil. Det bør jo fikse det meste av lag. Lenke til kommentar
bakskj Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Mange her som har opplevd newton rings, dvs fuktighet under skjermen? Er visst ett stort problem, men inntil videre lever jeg med det ettersom det ikke er synlig når skjermen er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå