Gå til innhold

Den massive Galaxy tab 8.9 og 10.1 tråden

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har Macbook pro, er det noe jeg går glipp av ved å ha det i forhold til denne tab'en?

Altså med tanke på oppdateringer osv. Jeg er har ingen interesse for ROM.

Tjah... Hvis du mener at du ikke har interesse av root og å legge inn custom recovery + custom ROMs, så går du nok ikke glipp av noe der. Taben oppdateres ved å laste ned oppdateringer direkte i OSet slik du er vant til fra Android-telefoner.

Det du imidlertid går glipp av er Kies Air og muligheten til å overføre filer via USB. Har enda ikke fått til dette på en tilfredsstillende måte i OS X.

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Macbook pro, er det noe jeg går glipp av ved å ha det i forhold til denne tab'en?

Altså med tanke på oppdateringer osv. Jeg er har ingen interesse for ROM.

Tjah... Hvis du mener at du ikke har interesse av root og å legge inn custom recovery + custom ROMs, så går du nok ikke glipp av noe der. Taben oppdateres ved å laste ned oppdateringer direkte i OSet slik du er vant til fra Android-telefoner.

Det du imidlertid går glipp av er Kies Air og muligheten til å overføre filer via USB. Har enda ikke fått til dette på en tilfredsstillende måte i OS X.

-KJ

Takk for svar!

Det funker da vel å føre over filer med USB? Kies har jo en mac versjon nå, der du kan føre over filmer, musikk og bilder. Og kan jeg få opp tab'en som en disk på mac?

Lenke til kommentar

Det stemmer at den hvite er mer glansett og dermed lettere å lage fingermerke.

Nå har jeg den hvite versjonen og jeg skal ikke ta parti eller noe sånt. selv merker jeg man får lett fingeravtrykk på den, og om den er glattere enn den sorte vites ikke da jeg ikke har testa den sorte versjonen. I så fall for min egen del, så har jeg case til tabben min, og da spiller det ingen rolle om det er sort eller hvitt. Til de av dere som bruker uten case, så kan jeg nok forstå at den hvite kan bli litt glatt.

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Det funker da vel å føre over filer med USB? Kies har jo en mac versjon nå, der du kan føre over filmer, musikk og bilder. Og kan jeg få opp tab'en som en disk på mac?

Nå har jeg ikke sjekket siste uke, men forrige gang jeg sjekket så støttet ikke Kies for Mac Tab 10.1

Du får ikke opp Taben som disk i OS X med mindre det er noe rart med min...

-KJ

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Nå har jeg ikke sjekket siste uke, men forrige gang jeg sjekket så støttet ikke Kies for Mac Tab 10.1

-KJ

Merkelig, det står jo at Kies nå har støtte for 10.1..

http://www.samsung.com/us/support/downloads/GT-P7510MAVXAB

Lenke til kommentar

Takk for svar!

-KJ

Fikk min nå i kveld, og Kies fungerer utmerket på den :)

Lenke til kommentar

Ser IT24 påstår de har fått inn 32 GB wifi-versjon:

http://www.it24.no/s...10mavb-336.html

Vet ikke helt om jeg tror det...Vil uansett ha 32GB 3G!!! ;)

En kollega bestilte sin 32gb wifi derfra, fikk den i dag.

Den ble levert med Android 3.1 uten TouchWiz så det ut til, samt med vedlagt US til NO strømstøpsel. Ser ut til at det en US-utgave.

Endret av diZrupt0r
Lenke til kommentar

Ser IT24 påstår de har fått inn 32 GB wifi-versjon:

http://www.it24.no/s...10mavb-336.html

Vet ikke helt om jeg tror det...Vil uansett ha 32GB 3G!!! ;)

En kollega bestilte sin 32gb wifi derfra, fikk den i dag.

Den ble levert med Android 3.1 uten TouchWiz så det ut til, samt med vedlagt US til NO strømstøpsel. Ser ut til at det en US-utgave.

Jeg bestilte også derifra, og fant nå ut at min også er uten touchwiz. Hva mister jeg utenom det visuelle? Og er det noen ulemper ved at det er en US-modell? Jeg har ikke 3G versjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...