Gå til innhold

Final Fantasy XI?

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål angående Final Fantasy XI (FFXI)

1. Noen der ute som har peiling om det har kommet ein relase dato i Norge/Europa på FFXI?

2. Vet noen om det er fastslått med evenuell betaling, leste at i Japan måtte du betale pr måned for å spille (noe som hørtes idiotisk ut :roll: ). Vet DU noe om dette?

3. Er noen bra norske (eller amerikanske) sider som omtaler FFXI

Har noen svar på ett lr fler av spørsmålene plz svar.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel.. det er sannsynlighvis sant at man må betale, men det er ikke snakk om mye, det er vanlig for online rollespell at man må betale rundt 100-150 i måneden. Jeg ble litt skuffa sjæl.. derfor sier jeg bare at.. FF serien er blitt herpa, den blir bare dårligere og dårligere!!

Lenke til kommentar

ja ff serien har blitt litt dårligere, men jeg klager ikke. FF8 er det helt klart beste mener nå jeg, men FFX var ikke dårlig det heller. Jeg gleder meg noe helt forferdelig til FFXI og FFX-2, det blir vel et par hundre timer foran TV'en på hvert av de :lol:

Lenke til kommentar

Det er ingen release dato for Europa enda. Jeg tror det ikke er bestemt om hvorvidt den skal europesik utgivelse eller ikke, men jeg tror det kommer til å skje. Det kommer i så fall til å koste.. 100% sikkert... Vi kan være glad for at vi ikke er i EU, for de må betale en ekstra skatt på Nettspilling.

Når det gjelder sider du kan følge med på så er vel DENNE siden å anbefale. (norsk) :wink:

Lenke til kommentar

FFIX er helt ok, men personlig mener jeg at FFVI og FFVII er de beste.

Litt ontopic:

Jeg synes ikke det er dumt å betale for å spille FFXI online. Ihvertfall ikke med tanke på at Square legger i mye moro i det. For en tid tilbake så var det en festival i en eller annen by visstnok. Det er sånne ting som legger til det lille ekstra.

Pluss det at vedlikehold, drifting osv. av serverne er ikke billig.

Hadde det vært bedre hvis de slang opp en server og ga blanke i hva som skjedde med den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...