vicwill Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Har rootet mobilen min en lg optimus 2x ,hvordan i svarte kommer jeg meg ut av det clockwork recovery skiten ......og inn på mobilen min igjen? Lenke til kommentar
vicwill Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 står og blinker lg merker no.... Lenke til kommentar
Zlatan92 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fin tittel. Sa veldig mye! Lenke til kommentar
Cheesypoop Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) For det første, endre emnetittel. Den er veldig lite informativ! fikk du opp noen feilmeldinger når du la inn moden? Endret 28. mai 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva mener du med "å legge inn moden"? Når trådstarter ikke følger forumreglene, fortjener ikke h*n et skikkelig svar. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Korte og unødvendige innlegg er fjernet. Reaksjoner på moderering kan sendes på PM. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Du mener du har rootet den? Du har ikke lagt inn en ROM ennå? Da er det ikke så rart den ikke starter, tenk på det som om du prøver å starte en datamaskin med en hardisk som ikke har for eks. windows installert. Lenke til kommentar
vicwill Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Vel hva vel orginal rom da når jeg kjøpte den,så rootet jeg den...og kom meg inn på dette.Men no klarer ieg ikke å komme meg inn på mobilen.ja jeg er en amatør innen dette ,men prøver. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva er det du gjorde eksakt? Kanskje hvis du beskriver litt mer av hva du har gjort, samt hvor du nå er, så vil det være enklere for folk å hjelpe deg. Lenke til kommentar
vicwill Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Hva er det du gjorde eksakt? Kanskje hvis du beskriver litt mer av hva du har gjort, samt hvor du nå er, så vil det være enklere for folk å hjelpe deg. Hei igjen. Jeg lastet ned rom manager og prøvde og flash clocworkmod recovery mobilen min.Kom meg inn der og trykkte noe men vet ikke hva.Nå når jeg holder nede power og volum ned kommer jeg inn.Men problemet er hva gjør jeg for å komme meg in på mobilen igjen .Må jeg instalere noe på sd kortet mitt?på en annen mobil og så sette sd kortet inn igjen på lg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå