ingridb97 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hei Jeg ser etter en ny mobil som jeg kan surfe med, ta gode bilder, høre på musikk uten at den hakker osv. og man kan spille på den sånn at strømmen ikke går ut med engang. Jeg har sett på Samsung gs2, iPhone 4 og SE arc. Selfølgelig tar jeg imot flere hvis dere har noen gode ideer om en god telefon som nettopp inneholder det jeg nettopp sa Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
HtotheE Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Samsung Galaxy S2 har fått uendelig mye god kritikk av både privatpersoner jeg har snakket med, men også amobil gir den en 6'er. "På grensen til det perfekte" : http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s_ii/97817/konklusjon Jeg hadde ihvertfall ikke nølt med å kjøpe denne. Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Samsung Galaxy S2 har fått uendelig mye god kritikk av både privatpersoner jeg har snakket med, men også amobil gir den en 6'er. "På grensen til det perfekte" : http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s_ii/97817/konklusjon Jeg hadde ihvertfall ikke nølt med å kjøpe denne. Da har det sånn at jeg kom over SE Neo, og den er jo ikke ille heller, og Samsung er nok den beste ja, men også dyrere. Så det jeg egentlig lurer på er vell nå: SE Neo eller Samsung g2? Vet det er to forskjellige mobiltelefoner, men begge har det jeg er på utkikk etter, bare at samsung har alt mye bedre + masse annet. Hvis jeg kjøper Neo kommer jeg til å bli fornøyd, men kommer til å bli enda mere fornøyd med SG2, så er veldig usikker Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 HTC har også en rekke gode mobiler, disse er vel ikke utelukket? Lenke til kommentar
kathom Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Samsung Galaxy S2. Har den selv og er strålende fornøyd med telefonen:) Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 HTC har også en rekke gode mobiler, disse er vel ikke utelukket? Nei, selfølgelig ikke. Men av en eller annen grunn er jeg ikke så begeistret over HTC. En vennine av meg har det, og den er på reperasjon nå, siden skjermen plutselig ble svart. Så jeg går enten for SE Neo eller Samsung Galaxy S2 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 samsung galaxy s 2 er utrolig god mobil, bruker den til surfing og musikk og masse dilling må si jeg er utrolig overraska over hvor god den er, syns skjermen er i største laget for hånda mi men det er bare å bli mer vandt med den så det er ikke noe hinder, til surfing og andre ting så er skjermen perfekt en anna god mobil som jeg har testa nylig er htc incredible s, har ikke testa den mye men virka som en veldig god mobil det au men samsungen er mye raskere og bedre sånn sett Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har også kommet over LG p920 Optimus 3D, men finner ingen tester om denne. Noen som har erfaring med denne mobilen? Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 HTC har også en rekke gode mobiler, disse er vel ikke utelukket? Nei, selfølgelig ikke. Men av en eller annen grunn er jeg ikke så begeistret over HTC. En vennine av meg har det, og den er på reperasjon nå, siden skjermen plutselig ble svart. Så jeg går enten for SE Neo eller Samsung Galaxy S2 din personlige mening er det lite å gjøre noe med. har selv dårlig inntrykk av enkelte merker som jeg styrer unna. Alle merker har vel noen "blåmandags" produkter det er noe feil med, enten det er SE, apple eller HTC. Skulle til å foreslå HTC incredible S som er en meget brukbar mobil, eller at du kikker på HTC sensotaion som kommer nå i Juni. men telefonene du nevte er overhodet ikke et dårlig alternativ. Du kommer nokk til å bli fornøyd uansett hvilken av disse falgskipene du velger. Hadde selv gått for SG s2 av de to du nevtne(: Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 HTC har også en rekke gode mobiler, disse er vel ikke utelukket? Nei, selfølgelig ikke. Men av en eller annen grunn er jeg ikke så begeistret over HTC. En vennine av meg har det, og den er på reperasjon nå, siden skjermen plutselig ble svart. Så jeg går enten for SE Neo eller Samsung Galaxy S2 din personlige mening er det lite å gjøre noe med. har selv dårlig inntrykk av enkelte merker som jeg styrer unna. Alle merker har vel noen "blåmandags" produkter det er noe feil med, enten det er SE, apple eller HTC. Skulle til å foreslå HTC incredible S som er en meget brukbar mobil, eller at du kikker på HTC sensotaion som kommer nå i Juni. men telefonene du nevte er overhodet ikke et dårlig alternativ. Du kommer nokk til å bli fornøyd uansett hvilken av disse falgskipene du velger. Hadde selv gått for SG s2 av de to du nevtne(: Er også nysgjerrig på Sensation enda jeg ikke er så begeistret for HTC, men tror Sensation kommer til å være knallbra. Men ulempen er at den koster flesk.. Samsung GS2 er litt billigere, men ikke så mye da. Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 er det noen ulemper ved å kjøpe Neo istedefor SGS2? Ja, det er vell det, men hvilke? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Sikler på SG2, men er redd for at jeg betaler 4 jævla tusen (faen meg mye gryn) for en telefon med 1000 funksjoner jeg ikke trenger og ikke minst et rævva batteri som må lades annenhvert sekkund. Hvordan er batteritiden med kun nødvendig bruk + en moderat/minimal lysstyrke på skjermen? Lenke til kommentar
ingridb97 Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Sikler på SG2, men er redd for at jeg betaler 4 jævla tusen (faen meg mye gryn) for en telefon med 1000 funksjoner jeg ikke trenger og ikke minst et rævva batteri som må lades annenhvert sekkund. Hvordan er batteritiden med kun nødvendig bruk + en moderat/minimal lysstyrke på skjermen? Ja, det er dette jeg og tenker. Hvis jeg betaler 4tusen kroner for masse funksjoner jeg ikke bruker..hm.. Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei. Jeg gikk lei av min HTC HD pga av problemer og dårlig batteritid. Vurderte Optimus, Samsung S2 og ikke minst Nokia N8. N8 var med i vurderingen sist når jeg kjøpte HTC HD'en, men jeg ble lokket mot HTC'en av hylekoret som lovpriste telefonen og ikke minst at man nærmest måtte kjøpe en telefon med anderoid. Vel - telefonen jeg nå har i lomme er Nokia N8 og jeg angrer ikke et sekund. Symbian OS'et er kanskje ikke så "slick" som anderoid, men jeg syns det ble litt for mye "polish" og fiksfakserier på HTC'en. En masse apps og widgets man aldri bruker. Symbian fungerer helt greit for meg og er langt fra så ille som mange skal ha det til. I tillegg er en kraftig oppgradering like rundt hjørnet. N8 er akkurat passe stor, har en batteritid som er 3-400% bedre en LG eller S2. Og så er det jo kameraet da..... Anbefaler N8 på det sterkeste:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå