Wazza95 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Skal kjøpe scooter og lurer på hva jeg burde satse på og hva jeg burde styre unna. Skal bruke MAX 10.000 kroner. Er denne noe å satse på: http://www.finn.no/finn/mc/scooter/object?finnkode=28059661 ? Eventuelt hva er beste måten for å få den til å gå litt fortere? Endret 28. mai 2011 av Wazza95 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har skrudd en del på de gamle Oliverne og er ikke så mektig imponert. Mye problemer. Det eieren tjente på at den var billig tapte han igjen på reparasjoner og reservedeler. Tror den ble skrota til slutt da det var noen motordeler det ikke gikk an å få tak i. Hvis du kjøper den så sørg for at selgeren kan fortelle om, og hvor, du kan få tak i reservedeler og hvor du kan få den reparert. På den gamle var det vel bare å bytte potte/grenrør samt ta ringen i variatoren. Vil tro det er det samme på denne. Går ut i fra du vet konsekvensene hvis du blir tatt eller havner i en ulykke. Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Ja, reglene er ankurat strammet ekstra opp, så jeg må vurdure grundig om jeg ønsker å trimme den.. Men jeg må nesten høre litt med forhandleren som tar de inn om de er bedre på kvalitet nå enn de var før. De norske forhandlerene sluttet jo å ta inn cpi, men etter som de nå er inne igjen regner jeg med at noe er gjort med kvaliteten. Men for alt jeg vet kan det ende med mange timer med mekking... Lenke til kommentar
oyhje Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Kjøp peugeot speedfight, Starta å går like fint om vinteren som om sommaren! også Ganske enkle å skru på Lenke til kommentar
Wazza95 Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Vurderer speedfight, og denne tråden begynner å bli såpass gammel at jeg har lagt CPI heeelt bak meg. Blir ikke noen liten kinascooter, men heller aerox, gilera runner eller speedfight. Får se hva jeg ender opp med, men jeg tar gjerne imot råd og erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå