Joachim_F Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Disse PC-spillene kan du kjøpe og laste ned allerede nå. 5 retrospill som er gode som gull Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Mmmh , dette er gode klassikere ja . Har spilt Duke 3d , Fallout og Heroes 3 utallige timer. Fate Of Atlantis hadde jeg på Amiga for 17 år siden. Tror jeg skal pakke meg inn i retropleddet idag Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Ein av dei store klassikere for min del er Red Alert 2. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Ein av dei store klassikere for min del er Red Alert 2. Red Alert 1 og C&C Tiberian Sun. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Interessant artikkel. Dessverre er de fleste av spillene fra før min tid så jeg har ikke fått prøvd dem. Bortsett fra Heroes of Might & Magic III, eller jeg fikk ikke akkurat spilt det, men satt i timesvis å så på at en eldre kompis spilte det. Good times Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 Har brukt utallige timer på alle disse spillene. Veldig bra liste! Jeg la ut en video av Freespace 2 på YouTube en gang, og jeg var ikke klar over at det var så populært, men skjønte det etter at den fikk over 400.000 visninger! Det har kommet mange uoffisielle oppgraderinger til Freespace 2, og spesielt grafikken er mer eller mindre opp til dagens standard nå. Anbefales på det sterkeste hvis du noen gang likte spill som X-wing og Tie-Fighter, eller bare vil spille verdens beste space "sim". Ellers var mine favoritt-rollespill ikke Fallout 1 og 2 (selv om de er bra), men Baldur's Gate 1 og 2. Og det var så mange bra adventure-spill på 90-tallet, at det er vanskelig å velge en favoritt, men Fate of Atlantis er absolutt top 10! Ellers vil jeg anbefale alle Monkey Island-spillene, samt det fantastiske Full Throttle. http://www.youtube.com/watch?v=gVHP-c0ffmo Ellers er Red Alert 2 alt for nytt for å være en ekte klassiker. Det er jo fra 2000-tallet Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Bra liste. Selv prøver jeg å få System Shock 2 fra 1999 til å fungere i Windows 7, men hittil uten noe særlig hell. Det fungerer bare nesten. Skal google litt mer og se om jeg finner en løsning som fungerer. Det er tross alt mange på nettet som påstår de har fått det til Edit: Se der ja, nå virker det, og i 16:9 format til og med. Eneste bakdelen er at det bare virker når jeg starter det logget inn som administrator. Endret 29. mai 2011 av PL610 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg