007CD Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Bare vi ikke blir tvunget til å bruke den mobile så er greit. Lastetider og størrelse er ikke noe tema for meg da min telefon kun bruker WiFi til å koble seg på nettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Funker perfekt Lenke til kommentar
Kjartis Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Håper dere utvikler android appen til å kunne surfe nettsidene inne i appen. Synes det er tungvindt å må åpne en app kun for å åpne app nummer to. Slike snarvei apper er egentlig overflødig da det er mer brukervennlig å bruke bokmerke funksjonen i nettleseren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Bruker mobilapp nå, og sider som linkes til tek.no blir kkke i mobilformat sånn som hardware.no? Kommer heller ikke inn på noen linker på audiovisuelt. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Jeg fikk akkurat en galaxy s2 og var overasket over hvor gode mobilsidene var her:) Veldig reint og ryddig. Håper dere ikke kommer til å legge inn reklameannonser her også. Endret 28. mai 2011 av Åsmund Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Mobilsidene deres funker ikke med Nokia 3510. Telefonen har jo støtte for WAP og skjermen er mer enn stor nok med sine 96x65 piksler. Iphone har tross alt nesten samme oppløsning, bare med en ekstra null bak hvert tall. Lenke til kommentar
AUX Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Håper dere utvikler android appen til å kunne surfe nettsidene inne i appen. Synes det er tungvindt å må åpne en app kun for å åpne app nummer to. Slike snarvei apper er egentlig overflødig da det er mer brukervennlig å bruke bokmerke funksjonen i nettleseren. Dette er jeg helt enig! Dette er noe dere sterkt burde vurdere, da hadde jeg helt klart blitt mye mer aktiv på sidene deres via mobilen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Mobilsidene deres funker ikke med Nokia 3510. Telefonen har jo støtte for WAP og skjermen er mer enn stor nok med sine 96x65 piksler. Iphone har tross alt nesten samme oppløsning, bare med en ekstra null bak hvert tall. nå er det snakk om mobil netsidder ikke wap netsider. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Mobilsidene deres funker ikke med Nokia 3510. Telefonen har jo støtte for WAP og skjermen er mer enn stor nok med sine 96x65 piksler. Iphone har tross alt nesten samme oppløsning, bare med en ekstra null bak hvert tall. Bruker du fortsatt 3510 så er et diplom på vei i posten Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Håper dere utvikler android appen til å kunne surfe nettsidene inne i appen. Synes det er tungvindt å må åpne en app kun for å åpne app nummer to. Slike snarvei apper er egentlig overflødig da det er mer brukervennlig å bruke bokmerke funksjonen i nettleseren. Dette er jeg helt enig! Dette er noe dere sterkt burde vurdere, da hadde jeg helt klart blitt mye mer aktiv på sidene deres via mobilen. Vi jobber med en forbedret utgave av Android-appen. Takk for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå