Argoniel Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Vi finner raskt ut om eposten er ugyldig når vi sender mail om riktig postadresse til vinneren etter trekning. I så tilfelle etterlyser vi personen her i tråden, og ber vedkommende sende oss en mail fra den adressen han eller hun mente å registrerte seg med. Hvis det matcher rimelig bra, så har vi en deal. Hvis ikke, ja, da trekker vi ny vinner. Dersom en melder seg på med 7 versjoner av mailen sin da er det greit? [email protected] [email protected] [email protected] osv osv. Fordi de blir jo etterlyst her... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Grensen er nokså romslig, så vidt jeg husker. Nok til at hele familien kan delta på samme IP, med mindre nevnte familie er gode katolikker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 En familie på 5 ville ikke meldt seg på.. Er ikke sånn at mor, far, bror og søster melder seg på.. Isåfall ytterst sjeldent. Meld deg på en gang, og vær fair? Nytter ikke om alle melder seg på 5 ganger, da vil resultatet bli det samme. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg er fair jeg håper bare at Gamer.no sjekker litt igjennom så folk ikke jukser Jeg og dama meldte oss på, thats it Kanskje jeg skal melde på alle kattene også ^^ (joke) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det gjør de nok. Håper ihvertfall det, for jeg vil vinne konkurransen! Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fikk aldri svar på spørsmålet mitt; og KAN MAN PRØVE FLERE GANGER? større sjanse for å vinne =) Lenke til kommentar
GabrielMk3 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hahaha, det er "alltid" gøy med douchebags som konkurerer med 99 e-mails, lol. I'm gonna go clean with this one! Så får vi håpe at den som fortjener premien mest, vinner den! Godspeed! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Pff. Jeg vil ha en stillegående Slim-modell! På den annen side, jeg vinner aldri i disse greiene (selv de gangene oppgaven er mer komplisert og jeg har rett svar), så frykt ikke. Føler jeg har like mye sjangs som deg. Men er man ikke med har man hvertfall ingen sjangs til å vinne! Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Uhm, så det er faktisk mulig å delta flere ganger på samme IP, så lenge jeg bruker navn til familiemedlemmer og spam-mail adresser osv? Muligens derfor det alltid er folk jeg aldri har hørt om som vinner Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Da satser vi selvfølgelig på en ny konsoll til TV-skjermen Lenke til kommentar
Kimmern95 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Fin premie:) Endret 29. mai 2011 av Kimmern95 Lenke til kommentar
Tri66er Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hadde passa bra for meg å vinne denne.. ettersom min xbox fikk 1/4 Red ring of death for en ukes tid siden. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skulle hatt en ny en. Har to stykker hos fattern, ene for RRoD så fort den har en nettverkskabel i og den andre får det random.. Skulle hatt en hos min mor også Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Skulle hatt en ny en. Har to stykker hos fattern, ene for RRoD så fort den har en nettverkskabel i og den andre får det random.. Skulle hatt en hos min mor også Luksustrøbbel much? Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Takk til Gamer.no for å tenne et håp om underholdning i beste klasse på sene sommerkvelder for en fattig student.. Knall premie! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå