GenerationCraft Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Hva skal man gjøre med en som sover? Har en rett ved siden av meg her, og har lyst til å gjøre noe kødd;D Inspirasjon hadde vært fint :!: Lenke til kommentar
Populært innlegg For Your Eyes Only Skrevet 28. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mai 2011 Dask han i ansiktet med din penis. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Melkekartong Skrevet 28. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Putt penisen hans i munnen din og ta bilde. Edit: Husk thumbs up Endret 28. mai 2011 av Melkekartong 18 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Bind bena hans og sett i gang en brann alarm og begynn å skrike at det brenner etc. Eventuelt bare dekke trynet hans med tusj Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Bind beina og armene, sett bind forann øyene og spill saw sangen. 2 Lenke til kommentar
Colado Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Skal fortelle deg noe som serr er morsomt. Vis han ligger nede og sover, ta en stol eller et bord over hodet hans, så skriker du rett inn i øret hans sånn at han bråvåkner og løfter hodet raskt og smeller det i objektet over hodet hans. Det gjør mye smerte og veldig morsomt. Hender det ikke funker på alle da. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Meg og kamerata kom inn til en fyr som sov engang og sang bursdagssang, hadde bakt kake, alle hadde sånn hatt på hodet og vi filma hele greia. Tok noen minutter før han skjønte at alt var kødd... Full forvirring FTW! 7 Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Jq8WbK3P6oU 1 Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 smoer avfoering under nesa paa'n Lenke til kommentar
JayP Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Her i bygda går det i å "ræve" de som sover, altså seperere rumpeballene å sette seg på trynet til til offeret. Motbydelig, ja, men ganske så effektivt. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Dask han i ansiktet med din penis. Dette var faktisk tilfelle på en fest tidligere i år. En jeg kjenner dasket kompisen i trynet med penisen sin. Dagen etterpå var offeret faktisk litt rød her og der... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=L0TvnWRSyr4 3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvis han sover med åpen munn er vel teabagging det eneste rette 6 Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Putt penisen hans i munnen din og ta bilde. Edit: Husk thumbs up Bwahahahaha, Morsom referanse Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg har en småsjuk en på lager: Bestekompisen min sov over hos meg etter en rangel, jeg våkna litt før ham og var i jævelhumør. Jeg trakk av meg trusa mi, vekte kompisen min som satte seg opp, tredde trusa over huet hans. Da han tok den av seg, fikk han fyllafjerten rett i trynet. Han ble ikke sur engang. :!: Endret 6. juni 2011 av Akira Kurosawa Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ak-KOP8NjsI 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Dirty Sanchez Altså, putt fingeren i rumpa, og smør så litt bæsj på din venns overleppe. Hitlerbart fungerer gjerne bra Endret 7. juni 2011 av Error 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå