reversfaen Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Hei, brukte i går 2 Pinex forte to ganger og i dag en gang med samme dosering, mot smerter i kjeveregion, og lurer så på: Er det da trygt å innta større mengder alkohol (type 6 0.5l cider og flere shots) i morgen? Etter halveringstiden til kodein -som er 2.5t-3t - ville jeg anta det, men vil være sikker :x Endret 27. mai 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det skal nok være trygt, men halveringstiden er ikke helt lik for alle. Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Okay, tusen takk Får drikke rolig og kontrollere pulsen da (: Endret 28. mai 2011 av reversfaen Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Isolert sett er det nok ikke fare for interaksjoner. Nå har du ikke sagt hvorfor du har tatt p.forte, men dersom det er pga smerter etter operasjon (inkl f.eks fjerning av visdomstenner, mandelfjerning) eller traume (f.eks kjevebrudd), eller en annen tilstand som tilsier at du ikke bør herje alt for mye den første tiden bør du likevel seriøst revurdere hvor lurt det er å dra på fylla; Er det SÅ viktig å drikke seg drita akkurat denne helgen? Edruelig hilsen, meg Lenke til kommentar
Special P Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Jeg har blandet p. forte og alkohol før og det gikk veldig fint, så å drikke to dager etter du tok det går sikkert enda bedre. Endret 29. mai 2011 av Absolut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå