Coltiefication Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg er en jente på 21 som holder til i Vestfold, her bor jeg med min firbente følgesvenn i et lite hus med hage. Av interesser kan jeg blant annet nevne fotografering, krigshistorie, trening, hundetrening, kosthold, film og musikk. Forumet er for min del flittig brukt som både oppslagsverk og underholdning når hverdagen en sjelden gang blir litt for kjedelig. Når det kommer til musikk er jeg veldig altetende, jeg hører for tiden ekstra mye på Hip Hop og Dubstep samt gamle klassikere. Kan nevne noen filmfavoritter: Letters from Iwo Jima, One Flew Over the Cuckoo's Nest, The Deer Hunter, Goodfellas, Full Metal Jacket og The Shawshank Redemption. Ganske mye forskjellig med andre ord. Det er nå over 50 stykker som har lest denne tråden og ingen har ønsket meg velkommen, det synes jeg er kjempehyggelig Endret 3. juni 2011 av Coltiefication Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hah! Siden ingen ønsket deg velkommen får jeg ofre meg. Velkommen til forumet! 3 uker for sent, men bedre sent enn aldri vel? Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Hah! Siden ingen ønsket deg velkommen får jeg ofre meg. Velkommen til forumet! 3 uker for sent, men bedre sent enn aldri vel? Takker så mye! Jeg tror jeg dør av lykke nå, noen SÅ meg! Helt klart bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Velkommen til forumet. Er ikke så normalt lengre at folk besøker denne kategorien, men du skal se du får svar om du poster hvor som helst andre steder Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Hadde du hatt ett litt mer jentete navn hadde det ikke tatt så lang tid Velkommen til verdens beste forum! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Velkommen! Jeg liker bildene dine! Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Jeg hadde i grunn falt til ro med at det var det som var grunnen Det er ikke umulig nei, jeg har forstått at det er litt manko på jenter her EDIT: Glemte å takke for velkomsten i farta! TAKK Endret 22. juni 2011 av Coltiefication Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Velkommen! Jeg liker bildene dine! Det er noe av det hyggeligste jeg kan høre, takk! Velkommen. Takker! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Det er ikke umulig nei, jeg har forstått at det er litt manko på jenter her Du kommer nok til å få litt mer oppmerksomhet når folk finner ut at du er jente. Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ble litt misunnelig, egentlig. Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Velkommen Takk! Ble litt misunnelig, egentlig. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Nellyy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Ble litt misunnelig, egentlig. Hvorfor det? Se i min introduksjons-tråd. Ikke så mange innlegg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå