Gå til innhold

"Planking", hva er dine tanker om dette internett fenomenet?

-Léon-

Planking  

38 stemmer

1. 1. Er planking kult/gøyt/morsomt etc?

• Ja
      8
    • Nei
      19
    • Bryr meg ikke
      15

Anbefalte innlegg

Livsfarlig lek, helt sløkket eller bare moro?[bA.no]

Må ærlig innrømme at de bildene jeg har sett av folk som ligger seg i feks veibanen, oppå/framfor Bybanen fortjener å bli kjørt på. Makan på idioti er det lenge siden jeg har vært borti.

Folk sier det er en gøy aktivitet. Ser ikke hva som er morsomt med det i det hele tatt, kall meg gammel eller hva som helst men eneste tanken som slår meg når jeg ser folk som planker er at de må være fullstendig skadeskutt i skallen.

2655474797.jpg

Ser dette kult ut?

Overhode ikke i mine øyne, ser ut som en tilbakestående drittunge som ikke vet bedre.

1361596365.jpg

Hadde jeg stått å sett på de to så hadde jeg håpet på at BEGGE to falt ned og slå seg halv ihjel.

---

Alle bildene som blir vist i denne artikkelen er uten mål og mening.

Tror jeg kunne holdt på en stund til å sutre over hvor teit hele opplegget er. Er klarover at jeg høres ut som en gammel gubbe.

Men hva synes dere?

Ligger til en poll.

(Flytt om dette er postet i feil kategori)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange bilder tatt når folk gjør planken er artig og det får frem et smil eller enda bedre litt latter. Så jeg har ingenting imot planking.

Men når idioti møter planking så blir det et problem, men det kan sies om så mange andre aktiviteter også.

Så konklusjon er som følger:

Planking= thumbup.gif

Idioti+planking= thumbdown.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar

Planking må forståes som en "sær" form for å utrykke så mye rart :

*Det kan være rett og slett en form for misnøye med noe.

*Det kan være gjort for å ha det gøy.

*Opprør mot en arbeidsgiver (Apple planking).

*Som en ekstremsport.

*For å vise seg selv fram.

Uansett dette er et veldig spesielt fenomen som jeg er usikker på om kommer til å leve veldig lenge, antageligvis så kommer det noe annet sært om en tid som blir det neste store!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274

Slike fenomener starter alltid som uskyldige morsomheter med få tilhengere. Men etterhvert som populariteten stiger øker også "presset" på å tøye strikken lengre og lengre. Slik skapes idioti-planking, som Larzen så fint kalte det.

Lenke til kommentar

1361596365.jpg

*kremt* disse to jukser!

Planking er en kontroversiell trend som innebærer å bli avfotografert på merkelige, morsomme eller farlige steder - liggende helt rett og flat i kroppen på magen, som en planke, med hendene ned langs siden.

Lenke til kommentar

Planking kan være kult, feks om noen ligger og balanserer oppå 3 brusflasker - dét er kjempekult og kreativt! Eller opp-ned i en doskål! Kjempemoro!

Å legge seg på farlige plasser er bare Darwin i teori. Det er ikke utfordrende, alle er i stand til å gjøre det - spørsmålet er hvem som er dumme nok til å gjøre noe sånt.

Tøft

Teit

IMPONERENDE!

Teit

artig

Endret av Melkekartong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...