Gå til innhold

Trenger noe å ta meg til i sommerferien

Anbefalte innlegg

Ja, nå er jo det snart sommerferie og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. De aller fleste kameratene mine har fått seg sommerjobb og skal jobbe hver dag, har prøvd å skaffe sommerjobb selv, men var alt for sent ute. I og med at jeg skal på folkehøgskole til neste år har jeg heller ikke råd til å reise så mye.

Så jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal ta meg til, kommer til å være forferdelig mye dødtid når de andre jobber og er bortreist :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva vil du? Hvor mye penger har du? Har du utstyr til å være ute i naturen? Ønske om å oppleve festivaler på kontinentet? Mye kan gjøres på et moderat (eller lavt) budsjett, om du er villig til å leve med enkel standard og generelt er fleksibel.

Lenke til kommentar

Har sendt ut søknader til det jeg finner på finn.no, deltidsjobb.no osv. Er ikke så mange sommerjobben i Bergensområdet å finne der, gitt. Ja, en festival hadde i grunn ikke vært dumt. Har tenkt på Hove, men da jobber alle kompisene mine igjen. Det mest idielle for meg hadde vært å få meg en sommerjobb eller gjort noe i Bergensområdet egentlig. Naturen er jeg ikke spesielt glad i :p

Lenke til kommentar

Nav har annonsert en haug med sommerjobber i Bergen siste ukene, så jeg tror egentlig ikke du vil ha problemer med å finne deg en liten jobb hvis du leter litt. Finn har også annonsert mange deltids- og sommerjobber (jeg er på jobbjakt, så er jevnlig innom begge sidene). Det er også lurt å dra å snakke med en bedrift selv, det er ikke alle jobber som blir lyst ut. Hvis du ikke finner jobb foreslår jeg fullstendig avslapping! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...