Lemongrass Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ja, nå er jo det snart sommerferie og jeg aner ikke hva jeg skal finne på. De aller fleste kameratene mine har fått seg sommerjobb og skal jobbe hver dag, har prøvd å skaffe sommerjobb selv, men var alt for sent ute. I og med at jeg skal på folkehøgskole til neste år har jeg heller ikke råd til å reise så mye. Så jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal ta meg til, kommer til å være forferdelig mye dødtid når de andre jobber og er bortreist Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Leste at det var fortsatt flere tusen ledige sommerjobber, sikker på at du ikke vil finne deg en jobb da? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hva vil du? Hvor mye penger har du? Har du utstyr til å være ute i naturen? Ønske om å oppleve festivaler på kontinentet? Mye kan gjøres på et moderat (eller lavt) budsjett, om du er villig til å leve med enkel standard og generelt er fleksibel. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Du sier ikke noe om hvor du bor. I Oslo er en kort og billig ferie å bo i telt 2 dager på Langøyene. 2 dager er maks for gratis telting der og båten tar man med vanlig månedskort. http://www.oslosurf.com/innhold/00000003.shtml Og så kan kompisene dine komme innom når de ikke jobber. Endret 28. mai 2011 av robertaas Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Har sendt ut søknader til det jeg finner på finn.no, deltidsjobb.no osv. Er ikke så mange sommerjobben i Bergensområdet å finne der, gitt. Ja, en festival hadde i grunn ikke vært dumt. Har tenkt på Hove, men da jobber alle kompisene mine igjen. Det mest idielle for meg hadde vært å få meg en sommerjobb eller gjort noe i Bergensområdet egentlig. Naturen er jeg ikke spesielt glad i Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 http://bugsbalance.com/ 50 dollar for en line. Vi slapp til og med moms, og om du er uheldig blir det totalt uansett bare 340 kr. Mange timers moro for lite penger. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 http://bugsbalance.com/50 dollar for en line. Vi slapp til og med moms, og om du er uheldig blir det totalt uansett bare 340 kr. Mange timers moro for lite penger. Et flatt bånd? Det ser ikke ut som om det egentlig er laget for balansering. Da jeg drev med denslags brukte jeg tau, eller mer uvanlig, kjetting. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Joda, se video, funker strålende. Og man fester vha en form for jekking, som gjør at det er lett å stramme skikkelig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Balansere på stram line? Juks! Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Nav har annonsert en haug med sommerjobber i Bergen siste ukene, så jeg tror egentlig ikke du vil ha problemer med å finne deg en liten jobb hvis du leter litt. Finn har også annonsert mange deltids- og sommerjobber (jeg er på jobbjakt, så er jevnlig innom begge sidene). Det er også lurt å dra å snakke med en bedrift selv, det er ikke alle jobber som blir lyst ut. Hvis du ikke finner jobb foreslår jeg fullstendig avslapping! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå