traxx1 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hei Har ett problem med Outlook 2007 Når jeg skal sende kommer denne meldingen: Send e-postmelding som test: Svaret fra serveren var: 554 5.7.1 <ip-92-2-149-91. Noen som vet hva det betyr? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Har du satt opp Outlook riktig (med hensyn til den ISPen nettet går mot)? Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Kom med litt mer info. Hvilken type mail setter du opp? Gmail, Hotmail, Yahoo? Har du fulgt en guide eller bare prøvd å sette opp selv? Mvh Faller EDIT: Første søk på google gav følgende treff: http://help.orange.co.uk/orangeuk/support/personal/349033 Endret 27. mai 2011 av Faller Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Det er en Ntebb mail konto det er snakk om Problemet oppstod når jeg kopierte outlook1.pst filen over til en ekstern harddisk for å så importere filen i outlook på den nye pc`en min, fant da ut at jeg ikke hadde outlook på den nye pc`en. Så da må jeg bruke outlook på den gamle pc`en inntil vidre. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Hmm, prøvd å sende mail til support? Sannsynligvis kan de hjelpe deg mer enn hva jeg kan på dette området. Er ikke noe kjent med å sette opp outlook med tjenester levert fra altibox. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Som sagt mange ganger før: Aldri eksporter/importer en komplett pst-fil. Du vil miste data og risikere å ødelegge e-postprofilen. Opprett en ny e-postprofil i kontrollpanel, åpne den gamle pst-fila fra Fil -> Åpne i Outlook, kopier over elementer til den nye pst-fila som opprettes automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå