Mrs_Bust Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Vi har plutselig fått problemer med å logge inn på ruteren som vi fikk fra Telenor for et par mnd siden. Var sist inne på den da vi satte opp trådløst nett. Vi satte da passord på nettet, men mener begge to her at vi ikke satte noe passord på ruteren. Dersom det har blitt satt noe passord er det i så fall det samme som det til det trådløse nettet. ZyXEL Brukernavn: admin Passord: Her lar vi det stå tomt eller prøver med det til wlan Det ser ut som om det automatisk foreslås er passord i både IE og Chrome når vi forsøker å logge inn på ruteren. Andre som har opplevd dette, og vet hva det kan komme av? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Telenor har endret passord for å øke sikkerheten på disse routermodemene. Username: admin Password: Ditt Online-passord. Har du ikke passordet, send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980. Får du feil passord ved innlogging, la Password-feltet stå blankt. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Telenor har endret passord for å øke sikkerheten på disse routermodemene. Username: admin Password: Ditt Online-passord. Har du ikke passordet, send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980. Får du feil passord ved innlogging, la Password-feltet stå blankt. Jepp, dette funker, haddde samme problemet og vi hadde ikke fått noe advarsel om at dette kom til å skje. Lenke til kommentar
Mrs_Bust Skrevet 29. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2011 Telenor har endret passord for å øke sikkerheten på disse routermodemene. Username: admin Password: Ditt Online-passord. Har du ikke passordet, send SMS med adminpw <ditt online-brukernavn> (uten @online.no) til 1980. Får du feil passord ved innlogging, la Password-feltet stå blankt. Vi har prøvd å bestille nytt passord, men da kommer det at samboers mobil ikke er registrert i systemet til Telenor, enda det er det nummeret som vi brukte som kontaktnummer mht. bredbåndsabonnementet. Ser ut til at vi må få passordet pr papirpost... Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hei Computerlady. Det har seg desverre slik at ZyXel-routere SUGER HARDT (!!!) på det med UpNp, portforwarding og all annen teknisk programmering/greier. MEn jeg bare holdt en spiss inni reset knappen bak på ruteren i 10-13 sekunder og ventet 2 minutt, da når jeg logget inn funket alt som det skulle. SKal helt klart ha ny ruter. ZyXel er det første og siste jeg noen gang skal ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå