Gå til innhold

E3 2011 Press Conference Schedule


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nja, hvis alle visste det fra før var det vel ikke "super secret"? Jeg håper det er noe helt annet.

 

Vi kan selvsagt håpe, men jeg er rimelig sikker på at det var derfor de ikke bare skrev "secret remake", men "super secret" - det var ment som en spøk. Ihvertfall er det den generelle konklusjonen på nettet. Jeg håper selvsagt også at det er noe annet :)

 

Vet ikke om noen har spurt om dette tidligere i tråden, men er det noen her som vet om det er mulig å se hele morgendagens pressekonferanse etter at E3 er slutt? Skal sitte på toget i 5 timer, og kommer til å gå glipp av det jeg gleder meg mest til - Nintendo's presskonferanse. Vil helst ikke se en oppsumering av konferansen... hjelp plis?

 

Jeg tipper Nintendo sin hjemmeside vil spille den i repeat resten av kvelden, slik var det ihvertfall i fjor.

 

Edit: Rayman 1 hatet jeg (selv om det ser nydelig ut), men dette så fantastisk ut. Garantert kjøp fra meg ihvertfall.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Ser virkelig ut som et kvalietsspill. Et comeback på linje med Donkey Kong Country i fjor? Snedig at man gir et 2D-plattformspill så mye oppmerksomhet i 2011.

 

Genialt etter min mening :) En fantastisk sjanger som dessverre var borte alt for lenge.

 

Forøvrig koselig med litt Ubisoft-historie. Jeg husker første gang jeg hørte navnet, det var i et preview i gode gamle Nintendo-Magasinet. Ubisoft skulle porte et motorsykkelspill til Snes tror jeg det var (får sjekke opp, har bladene fremdeles). Hørte aldri noe mer om spillet, men noen år senere kom jo Rayman, og det var vel det skikkelige gjennombruddet deres.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Jepps. Utviklet og utgitt. Siktet, måten han holdt våpenet, svømmeanimasjonen etc.. Det lignet så veldig!

 

Edit: Det må sies da; det var helt vannvittig pent. Får bare håpe resten av spillet står til stilen. FC2 ble direkte kjedelig etterhvert.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jepps. Utviklet og utgitt. Siktet, måten han holdt våpenet, svømmeanimasjonen etc.. Det lignet så veldig!

 

Edit: Det må sies da; det var helt vannvittig pent. Får bare håpe resten av spillet står til stilen. FC2 ble direkte kjedelig etterhvert.

 

Er det ikke Crytek som lager Far Cry-spillene da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...