Gå til innhold

E3 2011 Press Conference Schedule

Anbefalte innlegg

Fader. Jeg gikk glipp av konferansen til EA fordi jeg måtte lage mat. Nå er jeg iallefall klar for Sony sin.

Elendig prioritering. Her er det samboeren min som lager middag akkurat nå faktisk :)

Jeg hamstret noen bokser Battery, Red Bull og Burn, så jeg trenger ikke mat før om noen dager. Ikke søvn heller, for den saks skyld. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fader. Jeg gikk glipp av konferansen til EA fordi jeg måtte lage mat. Nå er jeg iallefall klar for Sony sin.

Elendig prioritering. Her er det samboeren min som lager middag akkurat nå faktisk :)

Jeg hamstret noen bokser Battery, Red Bull og Burn, så jeg trenger ikke mat før om noen dager. Ikke søvn heller, for den saks skyld. :p

Haha, genialt! Fikk du med deg Microsoft før i dag? Hva synes du om den?

Lenke til kommentar

ign.com har hintet om to "super secret sequels" og en "super secret remake" i løpet av E3. Håper vi får høre mer om dem. Antar at en av dem er Halo 4, men de andre?

Den "Super secret remake" er Halo-remaken. De skrev det slik fordi alle tross alt viste det, men de kunne ikke skrive Halo siden det ikke var formelt annonsert.

Håper på noe fra det nye thief spillet som skal komme jeg :)

Støtter denne!

Lenke til kommentar

ign.com har hintet om to "super secret sequels" og en "super secret remake" i løpet av E3. Håper vi får høre mer om dem. Antar at en av dem er Halo 4, men de andre?

Den "Super secret remake" er Halo-remaken. De skrev det slik fordi alle tross alt viste det, men de kunne ikke skrive Halo siden det ikke var formelt annonsert.

Nja, hvis alle visste det fra før var det vel ikke "super secret"? Jeg håper det er noe helt annet.

Lenke til kommentar

måtte le litt av denne her fra 4chan:

"breaking news: assassins creed 3 will be out for pc the same day consoles. it will require biometric activation, you will have to submit a blood sample to the included scanner every 14 seconds. your retinas will also be scanned every time you load a game. if you pause the game or look at the map longer that 1.5 seconds the game will disconnect and uninstall and you will have to start over. you can only start over 0 times before requiring a new copy of the game. have fun!"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Far Cry 3 er vel et greit tips.

Tror det var et kort klipp av en jungel-shooter helt i starten... Et nytt Brothers in Arms skal også vises frem, i følge kotaku

Lenke til kommentar

Vet ikke om noen har spurt om dette tidligere i tråden, men er det noen her som vet om det er mulig å se hele morgendagens pressekonferanse etter at E3 er slutt? Skal sitte på toget i 5 timer, og kommer til å gå glipp av det jeg gleder meg mest til - Nintendo's presskonferanse. Vil helst ikke se en oppsumering av konferansen... hjelp plis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...