Elefantmesteren Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 var noe fitte mye bloom i ørkenlevelen :/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg tror det her er det peneste spillet jeg har sett. Røykeffektene, prosjektilene, lyden.. Det er overlegent noe annet jeg har sett! Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det der er bare sykt! Gleder meg Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dæven, skulle tro MW3 var et NES spill Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Jeg tror det her er det peneste spillet jeg har sett. Røykeffektene, prosjektilene, lyden.. Det er overlegent noe annet jeg har sett! Agreed. Dette er det peneste spillet jeg noen gang har sett. Alt virker helt vilt gjennomført. Edit: Blæææh. Ingenting fra Respawn.. Damn! Endret 6. juni 2011 av Konamixx Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) 25/27 oktober, folkens. Endret 6. juni 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Å herre min hatt!!! Altså....fy faen Gi meg den playtroughén der i HD ASAP. Endret 6. juni 2011 av Mala Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mange dager er det til 25. oktober? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 BF3 blir nok det som får meg til å oppgradere PC-en. Første spillet som imponerte på årets E3. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 BF3 var rått! men skuffende lite fra SWTOR Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Mange dager er det til 25. oktober? Jeg får det til å bli 129 med en rask hoderegning. Skuffet over så lite fra SW: The Old Republic. Den filmen har vi jo sett før. Ellers var det lite av interesse, skjønt Overstrike ser jo interessant ut. Endret 6. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Syns det er pussig at Battlefield 3 slipper unna med pen grafikk. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Sigh... får vel bare terpe Chopper skills frem til den tid Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fantastisk at EA ga MS et stikk for å bruke kjendiser i sin konferanse. EA sports gjør tydeligvis ikke annet. Det var vel et stikk først og fremst til Activision, siden de ikke har en egen konferanse, bare et slikt kjendisshow. Ihvertfall var det slik i fjor og i forfjor. Dæven, skulle tro MW3 var et NES spill Da ville det kanskje ha vært interessant Jeg fikk ikke med meg Overstrike, hvordan var det? Er det EA som gir det ut? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 EA stiller vel som utgiver bare, ikke utvikler. Overstrike så underholdende ut. Veldig interessert i å se mer av det. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Var vel egentlig bare Overstrike som var interessant for min del. BF3 er pent, men for å være ærlig, det er bare enda en FPS. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fader. Jeg gikk glipp av konferansen til EA fordi jeg måtte lage mat. Nå er jeg iallefall klar for Sony sin. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fader. Jeg gikk glipp av konferansen til EA fordi jeg måtte lage mat. Nå er jeg iallefall klar for Sony sin. Du gikk ikke glipp av stort. De viste frem Battlefield 3 og et ganske interessant spill kalt Overstrike fra Insomniac (folkene bak Ratchet & Clank og Resistance), men ellers var det fint lite interessant. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fader. Jeg gikk glipp av konferansen til EA fordi jeg måtte lage mat. Nå er jeg iallefall klar for Sony sin. Elendig prioritering. Her er det samboeren min som lager middag akkurat nå faktisk Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vel, om jeg ikke hadde trått til, så hadde det blitt brødskive. Jeg hadde krysset fingrene for at det ikke var så veldig interessant, men en kan aldri vite. For ordens skyld så er det Ubisoft sin konferanse først. Assassin's Creed og håper de viser noe av det nye Rayman spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå