Gå til innhold

E3 2011 Press Conference Schedule

Anbefalte innlegg

Er veldig spent altså.....ikke vært noen Nintendo gamer på lenge da spilling i sub HD på stort tv er helt forferdelig. Men når dem nå forhåpentligvis tar skrittet ut i HD verdenen så blir ting plutselig litt mer interesant...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var vinneren kåret for min del med E3 konferansene

Sony: A: Her var det nok å ta i, men det som stjelte showet for min del var Vita sin pris, sammen med Uncharted 3 og Sly 4

Nintendo: C: Her var det kun Super Mario 3DS og Luigi's Mansion 2, men det er nok til en C

Microsoft: D. For mye attention på Kinect on rails, og alt for mange features vil ikke rekke til Norge. Men det ble en sterk D pga Gears Of War 3 og Dance Central 2

Winner: Sony viste det jeg ville ha, og sjokkerte med pricepoint på Vita, UC3 (mindblowing) og Sly 4 ble en sikker klar vinner for E3 2011.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Da var vinneren kåret for min del med E3 konferansene

Sony: A: Her var det nok å ta i, men det som stjelte showet for min del var Vita sin pris, sammen med Uncharted 3 og Sly 4

Nintendo: C: Her var det kun Super Mario 3DS og Luigi's Mansion 2, men det er nok til en C

Microsoft: D. For mye attention på Kinect on rails, og alt for mange features vil ikke rekke til Norge. Men det ble en sterk D pga Gears Of War 3 og Dance Central 2

Winner: Sony viste det jeg ville ha, og sjokkerte med pricepoint på Vita, UC3 (mindblowing) og Sly 4 ble en sikker klar vinner for E3 2011.

Mer eller mindre enig. Det var bra Nintendo bekreftet to Zelda-spill til VC (inkludert 4 Swords gratis), men de overså totalt at Metroid og Caslevnania fyller 25 år i år, og det var alt for mye fokus på WiiPad. Øh, Wii U-kontrolleren. Så hvor var Wii U konsollen?`Sony vinner for min del. Nintendo er på en god andreplass, mens MS haver på etn soleklar sisteplass pga nesten bare kinect-møl.

Lenke til kommentar

Syns generellt det var skuffende konferanser fra alle de tre store. Men det skal bli artig å saumfare webben for video og informasjon om alle de kommende spillene i det minste :)

This. Nå som hypeskyen har lagt seg rundt konferansene er jeg egentlig ganske skuffet over hele showet. Etter den fantastiske annonseringen av 3DS i fjor forventet jeg mer av Nintendos annonsering av Wii U.

Lenke til kommentar

Syns generellt det var skuffende konferanser fra alle de tre store. Men det skal bli artig å saumfare webben for video og informasjon om alle de kommende spillene i det minste :)

Enig i dette. Sony hadde den beste konferansen, men det var ingenting mot feks Nintendo fra i fjor. Nintendo burde ha vunnet med en ny konsoll, men viste alt for lite spill, mens Microsoft eide alle de av oss som digger on-rails spill - altså ingen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...