LarZen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Er veldig spent altså.....ikke vært noen Nintendo gamer på lenge da spilling i sub HD på stort tv er helt forferdelig. Men når dem nå forhåpentligvis tar skrittet ut i HD verdenen så blir ting plutselig litt mer interesant... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Skuffet over Spyro. edit: Oh wow jeg tror jeg må spille Saints Row 2 snart, traileren til nummer tre var steike fet. Endret 7. juni 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kjipt at jeg ikke får sett Nintendo's konferanse LIVE. Lenke til kommentar
FatHobbit Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Må si at Halo, BF3 og skyrim har vært det beste hittil (Trykk her for å se Skyrim i aksjon!!) fikk nok ikke sett noe fra Ubi og Sony... men skal få med meg Nintendo Endret 7. juni 2011 av FatHobbit Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skyrim så ufyselig bra ut til å være Xbox versjonen. Gleder meg virkelig til det spillet nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ... så jeg kan spille Super Mario Advance og Pokémon Red på DS? oh my god want Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hahahaha "Wii U". Er det egentlig noen som har tro på dette? Jeg hadde ventet på en hardwareoppgradering lik PS2 -> PS3 / N64 -> GC, men den gang ei. Dette holder ikke ... Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Wii U så ganske kul ut da! 1 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Battlefield 3 også mange andre EA spill til Wii U !! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Da var vinneren kåret for min del med E3 konferansene Sony: A: Her var det nok å ta i, men det som stjelte showet for min del var Vita sin pris, sammen med Uncharted 3 og Sly 4 Nintendo: C: Her var det kun Super Mario 3DS og Luigi's Mansion 2, men det er nok til en C Microsoft: D. For mye attention på Kinect on rails, og alt for mange features vil ikke rekke til Norge. Men det ble en sterk D pga Gears Of War 3 og Dance Central 2 Winner: Sony viste det jeg ville ha, og sjokkerte med pricepoint på Vita, UC3 (mindblowing) og Sly 4 ble en sikker klar vinner for E3 2011. Endret 7. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns generellt det var skuffende konferanser fra alle de tre store. Men det skal bli artig å saumfare webben for video og informasjon om alle de kommende spillene i det minste Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Da var vinneren kåret for min del med E3 konferansene Sony: A: Her var det nok å ta i, men det som stjelte showet for min del var Vita sin pris, sammen med Uncharted 3 og Sly 4 Nintendo: C: Her var det kun Super Mario 3DS og Luigi's Mansion 2, men det er nok til en C Microsoft: D. For mye attention på Kinect on rails, og alt for mange features vil ikke rekke til Norge. Men det ble en sterk D pga Gears Of War 3 og Dance Central 2 Winner: Sony viste det jeg ville ha, og sjokkerte med pricepoint på Vita, UC3 (mindblowing) og Sly 4 ble en sikker klar vinner for E3 2011. Mer eller mindre enig. Det var bra Nintendo bekreftet to Zelda-spill til VC (inkludert 4 Swords gratis), men de overså totalt at Metroid og Caslevnania fyller 25 år i år, og det var alt for mye fokus på WiiPad. Øh, Wii U-kontrolleren. Så hvor var Wii U konsollen?`Sony vinner for min del. Nintendo er på en god andreplass, mens MS haver på etn soleklar sisteplass pga nesten bare kinect-møl. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns generellt det var skuffende konferanser fra alle de tre store. Men det skal bli artig å saumfare webben for video og informasjon om alle de kommende spillene i det minste This. Nå som hypeskyen har lagt seg rundt konferansene er jeg egentlig ganske skuffet over hele showet. Etter den fantastiske annonseringen av 3DS i fjor forventet jeg mer av Nintendos annonsering av Wii U. Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hmm, sitter og lurer på om jeg skal fortsette å følge med på gametrailers eller hoppe over til gamespot. Ahh, the choices Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Får ikke helt "E3-feelen" uten gamespot Irriterende svart kant nederst og hvit blokk i hjørnet her. Bare hos meg? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Syns generellt det var skuffende konferanser fra alle de tre store. Men det skal bli artig å saumfare webben for video og informasjon om alle de kommende spillene i det minste Enig i dette. Sony hadde den beste konferansen, men det var ingenting mot feks Nintendo fra i fjor. Nintendo burde ha vunnet med en ny konsoll, men viste alt for lite spill, mens Microsoft eide alle de av oss som digger on-rails spill - altså ingen Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ny DMC trailer. Fann ingen plass å legge denne så legger den her. http://www.youtube.com/watch?v=GixCzw9vjek Er litt skuffa. Eller kanskje veldig? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Gameplay fra Saints Row The Third: Endret 8. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå