Gå til innhold

E3 2011 Press Conference Schedule

Anbefalte innlegg

Fra Eurogamer:

Top game designer Michel Ancel has revealed that the sequel to Beyond Good & Evil will not be released on current-gen consoles.

"It is still alive and we are very far [into] development so we can't go back now," Ancel said. "We are targeting the next generation of consoles."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Eurogamer:

Top game designer Michel Ancel has revealed that the sequel to Beyond Good & Evil will not be released on current-gen consoles.

"It is still alive and we are very far [into] development so we can't go back now," Ancel said. "We are targeting the next generation of consoles."

Når er dette fra? Det styrker jo virkelig den teorien din, og det vil gi Nintendo en masse hardcore-cred om BGE skulle dukke opp i morgen. Interessant, lurer på hvorfor jeg ikke har hørt/tenk over dette før.

Lenke til kommentar

Noen som har formeninger om Kinect? Hehe.

Synes det MS viste var ok, men ikke til en 33år gammel fyr som meg selvf. Men når jeg kommer til å starte opp Star Wars på Kinect til guttungen til min søster som er 8år så kommer jeg til å bli verdens kuleste onkel å komme på besøk til..... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når er dette fra?

Fra et intervju med Ancel gjort av GamesIndustryBiz nå i LA. Styrker absolutt teorien min ja. Får se i morgen.

Glimrende! At det er i dag, gjør at det høres virkelig trolig ut ja. Nå gleder jeg meg enda mer til i morgen :)

Egen tråd for Sony-konferansen her.

Perfekt!

Lenke til kommentar

Sony måtte bare slå til her, og de leverte til meg nok engang det jeg vil se. Masse eksklusiver og spill til Vita. Til den prisen på samme nivå som 3DS, herregud Vita har jo mye mer funksjoner en 3DS med tanke hvordan vi spiller.

Jeg skal garantert ha en Vita på lanseringsdagen easy, den er verdt Uncharted: Golden Abyss alene!

Som noen sa Sony sin konferanse var bare å se i taket, halvparten av MS sin konferanse av det jeg gjorde var å se vekk å fyre opp en Facepalm av alt on rails de viste for Kinect.

Selv jeg er Kinect-eier og ble flau over det de viste.

Da er det på tide å endre litt på om meg siden angående eksklusiver jeg må ha.

Codename Kingdoms (Ryse) gikk i fra må ha tittel siden det var Crytek som stod bak til et spill jeg må styre unna pga on rails. Samme med Fable universet, og Star wars on rails spytter faktisk på hardcore fanskaren sin med det de viste på MS sin konferanse.

Fint Microsoft, dere gjorde slik jeg skal ha 5 eksklusiver på 2 år fra dere, imotseting til Sony og sikkert Nintendo skal jeg ha rundt 10 på 2 år.

Dance Central 2 ( ser ut som Dance Central er de spillene jeg kjøpte Kinect for) Gears Of War 3, Forza 4, Halo 1 og Halo 4 er de jeg skal ha. PS3 skal jeg ha UC3, Resistance 3, Sly 4 (Thieves In Time), God Of War PSP HD, Ico/Shadow Of Colossus, Starhawk, The Last Guardian, og nok flere

Nintendo kommer vel frem idag og sier den nye Nintendo maskinen skal ha et nytt Mario spill og en HD versjon av Skyward Sword til lansering, der er det nok for å slå det 360 viste og nesten Sony.

Det som har skuffa meg mest er MW3, 5-10 on rails spill til Kinect og Assassins Creed Relevations. Dette er ihvertfall en oppsummering av mitt innblikk av E3, som enda har masse spill å vise gameplay ifra!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...