vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg stemmer for å bruke denne tråden til alle konferansene. Btw angående Beyond Good and Evil 2 blir det vel ferdig til slutt. Duke Nukem Forever kommer jo på fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Vi forholder oss til denne tråden under alle konferansene. Endret 6. juni 2011 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det er nok like greit. For de som likte Rayman: Origins, ta gjerne en titt her. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Har hele veien satset på at en Playstation-fan mekker en tråd i Sony-forumet Haha, det satset jeg også på Helt greit for meg å bruke denne, men jeg føler det er mer praktisk i ettertid å ha det i forskjellige tråder. Men dette er jo først og fremst opp til den mest hardcore-Sonyfansen. Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jepp, er vel uansett begrenset med aktivitet midt på natta. Føler det er nå E3 virkelig blir spennende for min del. PSP 2, muligens The Last Guardian og Agent... Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vil vi se noe av Guild wars 2? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jepp, er vel uansett begrenset med aktivitet midt på natta. Føler det er nå E3 virkelig blir spennende for min del. PSP 2, muligens The Last Guardian og Agent... Enig! Har egentlig vært litt skuffende så langt, men tror dette blir bra. Om Last Guardian kommer blir det EPIC - men jeg tviler litt. Sony har vel sagt at det spillet uansett ikke kommer i år dessverre. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Under sånne reklamegreier som har blitt sendt innimellom har jeg sett noen få glimt av Last Guardian, så det kan jo komme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Håper at Valve overrasker i år også, helt under Sony sin konferanse, hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som har formeninger om Kinect? Hehe. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Håper på noen overraskelser. Forhåpentligvis bruker de ikke i nærheten så mye tid på Move og casualspilling som Microsoft gjorde med Kinect. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som har formeninger om Kinect? Hehe. Ja, jeg håper at det kan brukes mer fornuftig enn mitt inntrykk etter konferansen tidligere i dag Under sånne reklamegreier som har blitt sendt innimellom har jeg sett noen få glimt av Last Guardian, så det kan jo komme. Gametrailers digger jo det spillet, så kan være derfor også, men håper det betyr noe. Om to timer vet vi det! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Håper på noen overraskelser. Forhåpentligvis bruker de ikke i nærheten så mye tid på Move og casualspilling som Microsoft gjorde med Kinect. Om de bruker Move skikkelig, så vil jeg gjerne se de bruke tid på det. Dog tror jeg ikke det har solgt godt nok til at Sony vil la noen av sine større studioer jobbe med et Move-eksklusivty spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen som har formeninger om Kinect? Hehe. Mulig jeg tar feil, men det virker som det enten fokuserer på casual spill uten mål og mening, eller on-rails spill der vi står i ro og veier med armene som noen tullinger. Ikke akkurat noe jeg ville brukt penger på, med andre ord. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Håper på noen overraskelser. Forhåpentligvis bruker de ikke i nærheten så mye tid på Move og casualspilling som Microsoft gjorde med Kinect. Move er greit så lenge det er hardcore-titler. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Så hva gleder dere mest til Sony's pressekonferanse? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Haha, digger den responsen på Modern Warfare 2-salget Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Masse om Vita, 5 til 16 eksklusiver som kommer iløpet av 2 år på PS3 og Vita, og et par titler som man kan gå og styre med Move samtidig. Ikke noe on rails greier! Endret 6. juni 2011 av iToMaN Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Så hva gleder dere mest til Sony's pressekonferanse? Blir interessant å se Vita og spesielt hvilke tredjepartsspill som er på vei. Har vært overraskende lite lekasjer om akkurat det. Ellers tror jeg at jeg vet alle spillene Sony vil vise til PS3 og de Sony-produserte-spillene til Vita, så da gjenstår det selvsagt å se om The Last Guardian dukker opp eller ikke. Jeg har hørt at det ikke skal være der - men håper selvsagt at jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå