Gå til innhold

E3 2011 Press Conference Schedule

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

synes farcry 3 ser spennende ut, håper det blir mer likt orginalen, minus mutantene og malaria pisset fra fc2!

Lenke til kommentar

Btw, hvor ser dere E3 Live fra? Ser på GT, jeg.. :roll:

Tid for kveldsmat.. *host*

gametrailers. I fjor hakket det noe sinnsykt, men i år har det omtrent ikke vært noe hakking i det hele tatt. Bortsett fra da nettet ramlet ut i flere minutter. (godt mulig det var da Tomb Raider dukket opp.)

Lenke til kommentar

Holder koken i et par timer til nå. De tre store er obligatorisk for min del :)

Beyond Good and Evil 2 blir aldri ferdig. Ubisoft tør ikke innrømme at det er kansellert for de vet hvilken nerd-rage som vil komme da.

Eksklusivt til Wii 2? Er vel ikke helt usannsynlig. Vi får se i morgen. Tror Nintendo vil annonsere minst én imponerende tredjepartstittel som er eksklusiv til konsollen. Ubi er vel sammen med Capcom de som har støttet Nintendo mest de siste ti årene.

Lenke til kommentar

Jeg gikk over til IGN sin, fant ut at den var bedre.

Hvorfor er den bedre? Selv har jeg brukt gametrailers hele kvelden, men jeg hater egentlig Keighley og de fleste som jobber der, så kanskje jeg skulle byttet.

Jeg ser i HD på IGN. På GT synes faktisk at sendingen ikke var spesielt bra og når jeg gikk over til IGN, var det jo mye bedre. En annen ting er at ved siden sendingen på GT av er det en sånn kolonne som viser kommentarer fra Twitter/FB/??? og det var veldig forstyrrende.

Lenke til kommentar

Eksklusivt til Wii 2? Er vel ikke helt usannsynlig. Vi får se i morgen. Tror Nintendo vil annonsere minst én imponerende tredjepartstittel som er eksklusiv til konsollen. Ubi er vel sammen med Capcom de som har støttet Nintendo mest de siste ti årene.

Jeg tror også de vil annonsere minst en imponerende tredjepartstittel, og Beyond Good and Evil 2 er jo en både stor og liten tittel på en gang, så det er faktisk ikke umulig. Mange Nintendo-fans er jo også fans av fargerike action-adventurespill, så tror også dette kan gjøre det bra på Nintendo-plattformer. Selv om jeg ikke tror at dette spillet egentlig er i utvikling (og har vært det på en stund), så håper jeg denne teorien er riktig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...