Gå til innhold

E3 2011 Press Conference Schedule

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, fikk litt Another World/Prince of Persia-vibber der jeg.

Nettopp! Hva med å få Ubisoft til å faktisk gi ut den samlingen av retro-spill. De kunne bare gi det ut i en samlepakke eller noe slikt. Det ville i så fall lett vært det mest interessante pde hadde vist i dag. Vel, bortsett fra AC ihvertfall.

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Hva er greia med de vanvittig lange CGI-trailerne? Det holder nå. Vil heller ha nyheter og korte gameplay-videoer. (ser nå det er litt gameplay også, men følger bare halveis med. Har lyden på, men surfer på andre steder.)

Den traileren der kan man bare ikke klage på. En fryd for øyet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det her er vannvittig imponerende! Det har vel ikke vært så mye dynamikk i miljøene i et AC-spill tidligere?

Enig! Håper bare de ikke fortsetter med årlige AC-spill, for jeg har lyst til å spille alle, men samtidig er jeg litt redd for at jeg går lei om jeg skal gjennom et slikt spill i året.

Og nå, litt over en time til Sony. Det tror jeg blir dagens beste konferanse.

Nå gleder jeg meg veldig til å se hva Sony har på lur...tror nok det blir noe mer spennende en Microsoft i år også.

Når begynner den ?

02.00

Lenke til kommentar

Hva er greia med de vanvittig lange CGI-trailerne? Det holder nå. Vil heller ha nyheter og korte gameplay-videoer. (ser nå det er litt gameplay også, men følger bare halveis med. Har lyden på, men surfer på andre steder.)

Hadde det vært interessant, så kanskje. Men for det første var det bare et nytt AC2, og for det andre var flere triailere for lange. Far Cry 3 og Battlefield 3, for eksempel.

Lenke til kommentar

Hadde det vært interessant, så kanskje. Men for det første var det bare et nytt AC2, og for det andre var flere triailere for lange. Far Cry 3 og Battlefield 3, for eksempel.

for lange, det er jo bra det, meir å sjå då ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...