vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Just Dance 3 - hvor lang tid går det før Ubisoft har melket dette i grøften? Fikk vi ikke ny Dance Central også på konferansen til Micosoft? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Faen som Ubi kjeder nå. Vis oss ACR så vi blir ferdige med det ffs. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Fikk vi ikke ny Dance Central også på konferansen til Micosoft? Det stemmer det. Jeg synes de spillene virker ganske bra, men jeg er ikke noe danser, så er ikke noe for meg. Har vurdert det for samboeren min dog Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Vi får jo mer Fitness. Trenger ikk AC da. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ubi er litt vel sene med å henge seg på gitartrenden. Spent på hvordan Rocksmith står seg sammenlignet med f.eks. Rock Band-spillene. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Okei - hva f er dette? Nå begynner vi å snakke skikkelig Ubisoft-konferanse her. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Fikk vi ikke ny Dance Central også på konferansen til Micosoft? Det stemmer det. Jeg synes de spillene virker ganske bra, men jeg er ikke noe danser, så er ikke noe for meg. Har vurdert det for samboeren min dog Poenget er at der to serier som konkurrerer. Men trenger vi virkelig begge? Assassin's Creed! Revelations... Endret 6. juni 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Dette kan da ikke være noe annet? Endelig! Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Mye kjedelig som kommer på engang. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Nå kommer AC! Fantastisk grafisk stil! Endret 6. juni 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "hundreds of millions.." Det er ikke en mild overdrivelse, da? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Nja, Assassin's Creed 2.5. Jeg vil heller ha AC3. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Satan, det var bare en retro-versjon det altså, jeg likte den første versjonen jeg Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 AC nå? Ikke noe Beyong Good and Evil 2 eller I am Alive da... Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 "hundreds of millions.." Det er ikke en mild overdrivelse, da? Eh, jo. Kult at vi skal til Istanbul da! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 AC nå? Ikke noe Beyong Good and Evil 2 eller I am Alive da... De er vel ikke ferdige? Vi har jo kjent til AC: Revelations en god stund allerede? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg vil vite hva dette med Altair er. Liker ham ca tusen ganger bedre enn Ezio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå