Robinvi Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 BF3 og Skyrim... Skal bli en tøff November måned Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ubisoft eier utvikleren, Nadeo, tar jeg ikke feil. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skulle forresten het Ghost Reconline! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Trackmania 2 ser veldig gøy ut. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ubisoft eier utvikleren, Nadeo, tar jeg ikke feil. Takk! Bra vi har noen til å svare på mine spørsmål underveis her En ting jeg lurer på - er det noen som liker Raving Rabbids? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg prøver så godt jeg kan! Dette er forøvrig den beste bruken jeg har sett for Kinect, tror jeg. Dette vil jeg ha. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Det Rabbits-spillet ser ræva ut, for å være ærlig. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Haha enig, men mest fordi jeg hater de rabbidsene - hadde vært digg å behandle de slik som de gjør der på scenen! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Skulle forresten het Ghost Reconline! /facepalm.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Assassin's Creed? Neivel.. Edit: Som i at jeg håpet på et skummelt Assassin's Creed, altså Endret 6. juni 2011 av Laland Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 De sparer det beste til slutt. Håper jeg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tudelitudeli....hehe....den er så dårlig at en må bare le hver gang han gjør det Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 De sparer nok det til slutt. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Just Dance 3 - hvor lang tid går det før Ubisoft har melket dette i grøften? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Spillene i retroklippene ser kulere ut enn de faktiske spillene... 1 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen her som kommer til å døgne? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Spillene i retroklippene ser kulere ut enn de faktiske spillene... Dagens sitat - og jeg tror faktisk at jeg er helt enig Noen her som kommer til å døgne? Sony er vel 02.00 og varer i ca halvannen time - er det noe vits å døgne etter det? Må jo ha krefter til morgendagen også - da har vi jo den potensielt mest interessante pressekonferansen av de alle. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rocksmith? Gleder meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Sorry, men hater host`en. DUDULUDUDULUDUDULUUU FUCK YOU RockSmith, haha. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Noen her som kommer til å døgne? Jeg skal, men mest fordi døgnet mitt er snudd uansett, så kommer ikke til å få problemer med å bli trøtt. Dette ser ut til å ta Guitar Hero og lignende spill til et nytt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå