Gå til innhold

E3 2011 Press Conference Schedule


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tintin! Dette kan bli helt ufattelig kult - og selvsagt en klassisk uthoringen av en klassisk karakter.

 

 

Crytek lagde Far Cry(1), men lisensen tilhørte Ubisoft. Deretter begynte de på Crysis-serien hos EA. Ubisoft Montreal lagde Far Cry 2. :)

 

Ok, takk, det viste jeg ikke. Har alltid trodd at CRYtek eide både CRYsis og Far CRY :)

Lenke til kommentar

 

Du vet det er basert på filmen? Det høres jo lovende ut... :p

 

Sant nok. Så kult ut på bakgrunn av traileren ihvertfall.

 

Crysis er på mange måter en spirituell oppfølger til Far Cry. Settingen er bortimot den samme, og det er samme utvikler. Tintin ser også innmari tøft ut! Trodde ikke jeg kunne bli så glad i den type spill, men det ser morsomt ut!

 

Hvilken type spill? Det så vel ut som en vanlig action-plattformer gjorde det ikke?

Lenke til kommentar

Hvilken type spill? Det så vel ut som en vanlig action-plattformer gjorde det ikke?

Aldri spilt noe særlig action-plattformere, og ingen med den type setting/art-style. Har hatt for vane å tenke at det er litt for "barnevennlig", og derfor gått litt bort fra det.

Lenke til kommentar

 

Aldri spilt noe særlig action-plattformere, og ingen med den type setting/art-style. Har hatt for vane å tenke at det er litt for "barnevennlig", og derfor gått litt bort fra det.

 

Ah, ser den. Selv er jeg glad i fargerike spill, og liker godt ting som er barnevennlige. Samtidig begynner jeg å bli litt sliten av all skytingen, er det femte shooteren Ubisoft viser nå?

Lenke til kommentar

Ah, ser den. Selv er jeg glad i fargerike spill, og liker godt ting som er barnevennlige. Samtidig begynner jeg å bli litt sliten av all skytingen, er det femte shooteren Ubisoft viser nå?

Liker fargerike spill da, det må nesten sies. Banjo-Kazooie: Nuts&Bolts er ett av favorittspillene mine de siste årene, enn hva noen mener om det!

 

Og, som dere sier; det er greit å appellere til kjernespilleren, men bryt det opp litt! Ikke bare pew-pew-pew nå da. Eller bare bli ferdige.

Lenke til kommentar

Jepp, det er vel det som er greien. Jeg liker en god del skytespill eller spill med skytespillmekanikker (som Mass Effect, Fallout osv), men synes det er litt overkill med så mange spill som fokuserer på samme type gameplay. Det er kanskje det jeg liker best med Nintendo - at de enda ikke har kastet seg på den fps-bølgen som raser gjennom industrien (ihvertfall ikke før i morgen hvor jeg tipper vi får se Nintendos første egne, store fps).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Liker fargerike spill da, det må nesten sies. Banjo-Kazooie: Nuts&Bolts er ett av favorittspillene mine de siste årene, enn hva noen mener om det!

 

Og, som dere sier; det er greit å appellere til kjernespilleren, men bryt det opp litt! Ikke bare pew-pew-pew nå da. Eller bare bli ferdige.

 

Har inntrykk av at Nuts and Bolts er bra, men har aldri kommet så langt at jeg skaffet det. Får teste det en eller annen gang.

 

Det som kjennetegner kjernespillere er vel at de liker mye forskjellig. Rpg-er, fps-er, action-adventure, plattformere osv, men dette er jo nesten bare fps, det som gjør at ihvertfall jeg blir glad når jeg ser et Tintin som gir oss litt variasjon :)

 

Jaja, Trackmania 2 nå. Var det Ubisoft som hadde eneren også eller har de kjøpt franchisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...