JOB Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Har satt XP Utforsker til å vise alle sjulte filer og kataloger, men selv om jeg sletter alt i katalogen: C:Documents and Settings"mitt navn"Local SettingsTemporary Internet Files får jeg opp at den inneholder 451 Mb! Går jeg inn i katalogen med "MS-DOS Prompt" får jeg opp at det ligger en katalog der med navnet OLKC. Går jeg inn i denne, så er også denne tom. Hvor kommer de 451 Mb fra?? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 IE cache muligens? Blir det bedre hvis du tømmer IE-cachen, og blir du kvitt alt da? Lenke til kommentar
JOB Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Finner ingen katalog som heter IE-cache... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Har du prøvd å slette filene ifra Internet Explorer? Tools | Internet Options | Delete files... Lenke til kommentar
JOB Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Ja, jeg har kjørt full disk-cleanup og greier... Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Sjekk denne linken... http://www.fuckmicrosoft.com/content/ms-hi...den-files.shtml (Skumle saker ! :sad: ) Lenke til kommentar
JOB Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Ganske skummelt, ja. Men det som står der gjelder for det meste Windows 9x...filsystemet for XP er helt forskjellig. Sikkert minst like mye skjulte filer, men gjemt på andre steder... Lenke til kommentar
JOB Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Fant det ut! Av en eller annen grunn kan man ikke se underkatalogen Content.IE på den brukeren som er logget på!? Jeg logget meg av, på som en annen bruker, og fant så de skjulte katalogene/filene på mitt område akkurat som i Windows 98. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Et spørsmål... Var din bruker lagt in som administrator? Lenke til kommentar
JOB Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Jepp, men det har tydeligvis ikke noe å si om man er administrator eller ikke for å se denne katalogen. Jeg glemte forresten å si at jeg kjører XP Pro...kanskje dette ikke er et problem på Home-versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå