TST Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Klart for den sjette kvalifiseringsrunden i StarCraft II og Crysis 2. Les hele saken Endret 27. mai 2011 av TST Lenke til kommentar
lucky camper Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 GT LUCKY CAMPER FIFA 11 KOM AN ! Lenke til kommentar
Slason Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Bra med turneringer gamer.no! Håper dere fortsetter med dette! Men det er vell "31.Mai", og ikke "31.Juni"? Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Lørdag klokken 20? Det er jo helt amøbe. Tror crossoveren mellom gamere og fotballentusiaster i Norge er såpass stor at det blir lite folk. Jeg deltar hvertfall ikke, United we Stand! Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Masse folk som har meldt seg på StarCraft II i morgen i alle fall. Dersom det ikke skulle passe for enkelte, er det som sagt nye muligheter på tirsdag og neste lørdag. Og så har vi jo kjørt fem runder allerede de siste to ukene :-) Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er det noen streaming av disse kampene? Har ikke skillsene til å være med selv , men alltids morsomt å se på 1 Lenke til kommentar
NGoldieLock Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er det noen flere kvelder med crysis 2, er bissi ikveld og kan nok ikke få det til idag Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Er det noen flere kvelder med crysis 2, er bissi ikveld og kan nok ikke få det til idag Som beskrevet i artikkelen og i denne tråden lenger opp, vil det være nye runder på tirsdag og lørdag neste uke. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er det noen flere kvelder med crysis 2, er bissi ikveld og kan nok ikke få det til idag Som beskrevet i artikkelen og i denne tråden lenger opp, vil det være nye runder på tirsdag og lørdag neste uke. TST: Kan du svare meg på PM'en eller her om Crysis konkurransen vil bli låst til de standard-klassene eller om man fortsatt kan lage sine egne? Lenke til kommentar
wolferey Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Er det noen streaming av disse kampene? Har ikke skillsene til å være med selv , men alltids morsomt å se på +1! Skulle gjerne sett stream (med kommentator?) av kampene Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 TST: Kan du svare meg på PM'en eller her om Crysis konkurransen vil bli låst til de standard-klassene eller om man fortsatt kan lage sine egne? Serverne er satt opp slik at det skal være minst mulig forskjell mellom nye spillere og spillere som har opparbeidet seg masse ekstra muligheter. Custom loadouts er derfor skrudd av. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 TST: Kan du svare meg på PM'en eller her om Crysis konkurransen vil bli låst til de standard-klassene eller om man fortsatt kan lage sine egne? Serverne er satt opp slik at det skal være minst mulig forskjell mellom nye spillere og spillere som har opparbeidet seg masse ekstra muligheter. Custom loadouts er derfor skrudd av. Det var ikke det fram til cup 5 hvertfall Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Masse folk som har meldt seg på StarCraft II i morgen i alle fall. Dersom det ikke skulle passe for enkelte, er det som sagt nye muligheter på tirsdag og neste lørdag. Og så har vi jo kjørt fem runder allerede de siste to ukene :-) Jeg er helt blottlagt i Starcraft og har ikke engang kjøpt Crysis 2. Men det var ikke ment som kritikk, men ble litt kvass kanskje, godt å høre det er mye folk. Får håpe det blir like mange når jeg skal valse over dem i FIFA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå