Simkin Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Hei! Har nå gått fra Windows 7 Ultimate 32Bit Asus Maximus Formula S775 Til Windows 7 Ultimate 64 Bit Asus P8P67 Deluxe S1155 Har et Asus Xonar D2X lydkort. har fungert helt perfekt på det gamle oppsettet. men nå opplever jeg litt problemer med lyden. Lyden driver å forandrer seg fra slik den skal være, til litt sånn grumsete/uklar, så tilbake igjen. dette skjer med gjevne mellomrom på ca 1 minutt. jeg tok av dekselet på pc og lirka på strømkontakta til kortet, og der var det tydelig dårlig kontakt da lyden kom og gikk og var veldig skurrete da jeg lirka. slo av pc, festa kontakta helt inntil, nå får jeg ikke frem dette mer ved å lirke, men lyden er fremdeles mongo. vanskelig å forklare, men plutselig forandrer lydbildet seg. jeg la merke til att strømkontakta på lydkortet sto bittelitt på skrå, jeg har nok vært litt uforsiktig da under demontering. Så. kan det være dårlig kontakt i loddingene der i og med att kontakta på kortet sto litt på skrå? eller kan dette være drivere eller noe driver tull som krasjer med P8P67 kortet? Setter STOR pris på svar. unødvending å bestille et nytt kort hvis jeg ikke må. Endret 28. mai 2011 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå