Gå til innhold

Junifest 2011 - Andreasfe - Sommerlig og variert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange takk for gode kommentarer :)

 

Tomsi: Det er sidesporet (det utgående) på Stortinget. T-banene går ikke mellom Stortinget i Majorstuen i helgene denne sommeren grunnet vedlikeholdsarbeid og forbedringer på strekningen. Tog østfra snur derfor i sløyfa på Stortinget.

 

I går befant jeg meg på feil side av byen, og man kan på mange måter kalle det et nødbilde.

 

Bilde 11: Utsikt over Bogstad og Bærum

 

post-41747-0-77368900-1308684013_thumb.jpg

 

Canon Powershot S90

15mm (ekv. 70mm) - f/4 - 1/320s - ISO 80

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Enig med Bykatt!

 

Og så er regnbuebildet spektakulært! Og gatemusikkantbildet er utrolig sjarmerende.

 

Flott er og bildet fra Stortinget stasjon, uten tittelen hadde jeg ikke kjent det igjen. Fint perspektiv og komposisjon :yes:

 

Gressklippinga gjøres litt for sjelden i flere hager enn den utenfor her, det er tydelig... :)

Lenke til kommentar

Takk så meget. Lar det som regel være igjen en ørliten fargetone i "svart-hvitt"-bildene mine :)

 

Hadde store planer om å avslutte junifesten med et skikkelig sommerbilde. Inntil jeg gikk ut av døra på jobb og skyene åpnet kranene. Etter å ha kommet hjem klissvåt fristet det med en...

 

Bilde 19: Cappuccino

 

5888205787_0501659eae.jpg

 

Canon EOS 5D mk2 + Canon EF 100mm f/2.8L IS USM

100mm - f/2.8 - 1/80 - ISO 2000

 

 

Takk for en flott Junifest, selv om det ikke ble like mye "sommer" som jeg hadde håpet :)

 

Nå skal jeg bruke helgen på å hygge meg med alle de andre trådene.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Masse godt foto-snadder som passer godt å se på sammen med litt sjokolade og cola :)

Likte veldig godt avsluttende bilde! Komposisjonen og valg av dof er herlig!

Mye sprudlende farger og god stemning på mange av bildene gir meg finfin sommerstemning :)

Lenke til kommentar

Liker veldig godt Sommeridyll? og Johan Nygaardsvolds plass, fascinerende svart/hvitt-etterbehandling. Jeg må se nærmere på den.

Og Trikkestallen er flott presentert, vakker bygning, hyggelig miljø.

 

Gratulerer med en fin sommerlig variert tråd, veldig godt jobba! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...