horse4life Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Driver med en casemod som jeg skal legge en del arbeid i. Her er det jeg har tenkt i forhold til farge og legge til/fjerne. Bare å komme med forslag, synspunkter osv. Bilde nedenfor med hvordan det skal bli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1312392 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Lest den før.. Var ikke sååååå spennende, vurderer uansett å kvitte meg med den CD-romen å en ekstern.. But only time will show:P Kan hende jeg faktisk gjør som på den mod'en Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Nei står ikke så mye i min tråd.. Utenom mine små ideer da.. Men det er bare fantasien som setter grenser Noe du kan gjøre, sidevindu, svart lakkert inni, plass til fler harddisker/mindre. Det er det jeg kommer på nå i farten. Skal snart sette i gang og modde min egen haf 922, så kan hende jeg kommer med flere tips Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Lakket nettopp MB-tray matt svart. Ble råtøft. ( i går egentlig:P) Også har jeg sagd litt, så nå må jeg file åpningen hvor jeg skal ha plexiglass Skulle jeg vurdere å lage en worklog? Endret 28. mai 2011 av exburn Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ikke vurder, LAG Da har jeg mere å følge med på, og du kan få kommentarer på arbeidet! Så ambefaler deg å lage en worklogg og kommentartråd Jeg for min del, skal lakkere om hele innsiden, demontere kabinettet helt og lakkere alle deler 100%, og kankje ta en utvendig lakkering. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Må den være veldig avansert den loggen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Neida, din worklogg, den skriver du på den måten du vil ha den på. Vil nok prøve å holde den ryddig om jeg hadde vært deg, og fortelle om planer, en to do list hadde vært kjekt å ha, og kankje en prisliste, men ikke nødvendig.. Bare å se på de andre workloggene her under brukerbidrag delen. Du ser at så å si alle er forskjellige Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Da kommer den i løpet av 30 min Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Da er den ute, skal fikse kommentartråd med det samme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå