kaian Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er alltid litt hyggelig å høre at flinke folk roter til kamerainnstillingene, så føler jeg meg ikke så ufattelig dum, i hvertfall ikke helt alene Det ser ut som du har fanget en nattsvermer? Det er jo en bragd i seg selv, i hvertfall med mobilkamera Og, det ser helt passe psyko ut til et nattsvermerbilde Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg syns 19.juni er skikkelig stilig. Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Må bare henge meg på her - 19. juni er kul Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Ja, gårsdagens var en nattsvermer. Den hadde plassert seg fint på et svært karnappvindu så det var bare finne rett vinkel, rette innstillinger, osv. Ny dag og nye muligheter. I dag har jeg virkelig tenkt på om noen av bildene som har blitt tatt passer til dagens retrobilde. Svaret var nei, så for noen minutt siden gikk jeg ut på verandaen og tok noen bilder av kveldshimmelen heller. Igjen mobilbilde, brukt appen Vignette, stilt inn på Velvia farger, avrundet hvit ramme og grid med fire. Så var det bare knipse fire bilder av himmelen og vips så hadde jeg et bilde som kunne brukes i dag også. 20.juni 1 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Gårsdagens. Det ble en lang dag på jobb i går, så jeg fikk kun tatt noen bilder mens jeg var ute å luftet meg litt. Jeg begynner å få veldig mange mobilbilder i løpet av denne festen….. 22.juni Har vært en lang dag i dag også, men jeg skal se om jeg kan få til et bilde nå. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Og så var dagens tatt også. Denne gang ved hjelp av et Pentax I-10. Lagt på først toycamera og så retro effekt i kamera. 23.juni Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Virkelig kul ekstremretro av bamsen Stilig blomst/humlebilde den 21., det er god utnytelse av mobilkamera Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Så en liten oppdatering med bilder fra helgen 24.juni 25.juni 26.juni Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Mye spennende her. Mine 5 favoritter: 2. juni: Liker komponeringen og de relativt sterke kontrastene. 3. juni: Rett og slett et nydelig barneportrett. 12. juni: Meget god bruk av lyset. 15. juni: Lyktestolpen som "lyser opp månen". artig. 26. juni: Pent av frosken. Gjorde seg faktisk bra godt overeksponert. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Oh, frosken er virkelig nais! Bildet er fint i seg selv, og etterbehandlingen passer veldig godt Kul fest, gratulerer med vel gjennomført! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Takk for Junifesten...her har det vært mye kreativt og variert..utrolig hva du har funnet av motiver. Inspirerende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå