l1nk Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Har tänkt införskaffa en Elitegroup Green 732 från PcMax, bor själv i sverige så har tänkt att åka över och köpa den på plats. Men lyckas inte finna några öppetider, nån som kan hjälpa mig på traven? Lördagar, söndagar är det öppet då, och i så fall mellan vilka tider? Förresten, vet ni något ställe i oslo som är bra på hårddiskar samt har hyffsade priser? Tack på förhand / Linus Any problems with the communication, tell me and I'll translate into english Lenke til kommentar
l1nk Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 jahapp.. ser ut som man får gå den långa vägen iallafall ... Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 de har vel ikke skrevet noe åpningstider på siden sin. Letteste vil vel være og sende dem en mail eller ringe dem? Må vel også legge til at de ikke har elitegroup 732 inne enda.. De får neste leveranse inn 4 August, ifølge en mail jeg fikk fra dem.. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Send mail til de og avtal tid dere kan møtes i butikk. De kan vanligvis møte når som helst, også i helger på kveldstid. Jeg gjorde det samme da jeg kjøpte min G732, og det gikk veldig fint. Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Vil anbefale å ikke kjøpe noe fra pcmax! De svarer overhodet ikke på mail i forbindelse med feil på produkter etc. Andy Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har lest noe rykter på hardware.no forumet at PCMAX er nær konkurs. Jeg vet ikke hvor riktig dette er. Lenke til kommentar
trizone Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 De oppdaterte sidene med nye produkter senest i går, så de holder i hvertfall på fremdeles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå