Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trenger hjelp fort!

Anbefalte innlegg

Mekker på en Hyundai accent 98 mod. Har fjernet "pynt" støtfangeren, men nå har jeg tenkt til å fjerne selve støtfangeren, men får ikke gjordt det på den ene siden der spylevæske beholderen ligger, fordi jeg ikke kommer til skruene som ligger mellom spylervæska. vet du hvordan jeg får fjernet spylervæske beholderen? har fjernet de skruene jeg har fått tak i, men får ikke fjernet selve spylervæske beholderen. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du må jo se om du har løsnet alle skruene til spylevæskebeholderen da. Hvis du har gjort dette er det bare å ta den av / bort. Hvis den sitter litt hardt er det bare å bruke litt makt.

Kanskje jekke opp bilen for å se under, om det er noen fester der du har oversett.

Lenke til kommentar

Vel, du må jo se om du har løsnet alle skruene til spylevæskebeholderen da. Hvis du har gjort dette er det bare å ta den av / bort. Hvis den sitter litt hardt er det bare å bruke litt makt.

Kanskje jekke opp bilen for å se under, om det er noen fester der du har oversett.

har prøvd det, jekka opp tatt av alle skruer.. brukt makt osv, men den vil ikke av. så lurer på om det er noe spesiell måte å ta den av?

Lenke til kommentar

Bytttet på en Galant. Vanvittig med skruer. Måtte av med innerskjerm og alt. Så måtte støtfanger også av for å fjerne den siste skruen. Men det måtte den ikke, for den siste skuen står forsatt på sin plass med litt plast rundt (og litt blod). :devil:

slik er det på noen saab også. værtfall på saab 9000. da må man av med innerskjermen fordi den står mellom skjermen og innerskjermen. veldig tungvint når man skal byttte spylerveske tank eller motor.

Endret av 1915
Lenke til kommentar

Der hodet ikkje strekker til skal manpower brukast.

Kan tenke meg at beholderen står på et slags fundament, det fundamentet er nok festa ned i motorrommet, og det kan høres ut som om du bare har løyst fundamentnet, beholderen har sikkert 2 små skruer som er skrudd ned i det fundamentet, ta og prøv og ta tak i fundementet og løft det opp, sjå også at alt av slanger og sånt er av.

Viss ikkje er det bare og kjøpe seg ei Haynes bok, kjempefin for hobbymekkere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...