Cuneax Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Elegant pinholekamera tilbake i produksjon. Sjekk ut det stilige kameraet! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Begynner det å bli så lite "klikk" hos dere at dere er nødt til å drive med "lure-overskrifter" for å få folk inn på artiklene.. ? :!: Forøvrig et elegant pinholekamera Endret 27. mai 2011 av XanderZ Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ærlig talt så syns jeg det faktisk var ganske stygt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det der var da rett og slett et lekkert kamera - oser håndverk og god kvalitet. 2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ærlig talt så syns jeg det faktisk var ganske stygt. +1. Ser ut som noe jeg kunne snekret sammen i garasjen. 1 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ærlig talt så syns jeg det faktisk var ganske stygt. +1. Ser ut som noe jeg kunne snekret sammen i garasjen. Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. ! 4 Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Dette var jo rett og slett unikt Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. ! Send meg materialene, så skal jeg fikse det. 2 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. ! Send meg materialene, så skal jeg fikse det. Kjekk måte å komme seg unna ens egne påståelser 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. ! Send meg materialene, så skal jeg fikse det. Sendt adressen din på PM, så skal du få tilsendt bjørk og kirsebær-bladfiner samt messing i forskjellige utførelser til bearbeidelse og jeg skal jaggumed ettersende andre materialtyper hvis du savner det Endret 28. mai 2011 av Nautica 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. !Send meg materialene, så skal jeg fikse det. Har du ikke noe passende plank liggende i garasjen? Det var sånn jeg forsto påstanden din. ____ Lekkert kamera! Kult med buet perspektiv. Men dessverre alt for dyrt for meg. Endret 28. mai 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. !Send meg materialene, så skal jeg fikse det. Har du ikke noe passende plank liggende i garasjen? Det var sånn jeg forsto påstanden din. ____ Lekkert kamera! Kult med buet perspektiv. Men dessverre alt for dyrt for meg. Les det jeg skriver: Ser ut som noe jeg kunne snekret sammen i garasjen. Uansett så var nå poenget mitt at jeg ikke synetes kameraet var noe å rope hurra for. Endret 29. mai 2011 av Kimma16 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ærlig talt så syns jeg det faktisk var ganske stygt. +1. Ser ut som noe jeg kunne snekret sammen i garasjen. Je HELT sikkert Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tar deg på ordet jeg. Vis oss hva du kan, da vel.. !Send meg materialene, så skal jeg fikse det. Har du ikke noe passende plank liggende i garasjen? Det var sånn jeg forsto påstanden din. ____ Lekkert kamera! Kult med buet perspektiv. Men dessverre alt for dyrt for meg. Les det jeg skriver: Ser ut som noe jeg kunne snekret sammen i garasjen. Uansett så var nå poenget mitt at jeg ikke synetes kameraet var noe å rope hurra for. Send meg adressen din å så skal jeg med glede sende deg noen plankebiter og litt messing. Forrutseningen er at du forplikter deg å poste resultatet her om 2 mnd, siden du enkelt skulle snekre det sammen må det være rikelig med tid. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Du misser hele poenget med setningen. Go back, re-read my last post and get back to me when you have figured it out. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg likte utseendet på kameraet Selv om jeg ikke kunne tenke meg at jeg ville prioritert å eie det... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Send meg materialene, så skal jeg fikse det. Kanskje ikke komme med så kjepphøye uttalelser, da, når du egentlig ikke mener det. Greit nok at du startet med å skrive litt hypotetisk, men setningen over, som da også ble besvart på angående materialer, er en oppfordring som er ganske soleklar. Ellers viser utseendet på kassa at dette er solid håndverk - ingen synlige skjøter, nydelig tre, perfeksjon i detaljene. Vitner om like pertentlig fokus på detaljene og mekanikken inne i kassa. At noe er laget i tre betyr ikke dermed automatisk at det ikke er høyt nivå på teknikken. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Dere tar utsagnet til Kimma16 litt vel seriøst.. alle skjønner at det er tull. 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Og du tar igjen våre svar litt for seriøst - alle skjønner (eller burde skjønne) at vi bare tuller tilbake.. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Vil nå ikke si at det er sammenlignbart. Men trenger ikke akkurat starte å diskutere noe så dumt, var nettopp det jeg prøvde å poengtere med mitt forrige innlegg.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg