Gå til innhold

Siste avgjørelse! 19k Stasjonær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dominator brikkene kjører på 1.65v så her er det lite rom for overklokking. Dessuten vil de krasje med Noctua NH-D14 dersom du ikke fjerner kjøleribbene på brikkene.

Ville uansett valgt en annen cpukjøler til det hovedkortet. Denne blåser ned og hjelper hovedkortets allerede innebygde kjølesystem for prosessoren. Denne vil også funke med Vengeance-ram som du også burde bytte til.

Det finnes en bedre 120 gb ssd på markedet nå.

Kult hovedkort. Husk å bruke begge 16x sporene til SLi oppsettet. :thumbup:

Endret av leetabix2
Lenke til kommentar

Ser fet ut den. Vil du spare fler kroner kan du gå til innkjøp av to slike harddisker og kjøpe en OEM versjon av windows. Du vet sikkert også at i7 er unødvendig for gaming. Da i5 også er quadcore, i7 har bare hyperthreading. Så der er enda 700 kroner å spare.

EDIT: Du bør forresten legge med en 200mm vifte til i toppen av kabinettet som exhaust.

Endret av leetabix2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

PCen skal brukes til Photoshop, After Effects og 3Ds Max. Redigering i generelt, i tillegg til spilling. Holder meg til det jeg har nå, hvis det ikke er noe jeg absolutt må bytte ut? :3

Og det med vifta. Er det nødvendig? Bare 100kr ekstra, så har ikke så mye å si. Men trenger jeg det? Er fortsatt litt noobish på dette >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...