karlfr Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Hvordan gjøre dette uten å slette bare et og et bilde?! Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Tror ikke det er mulig å gjøre dette på noe enkel måte. Det jeg gjør, er etter å ha tatt et bilde, så legger jeg det i en mappe jeg har laget - diverse, folk, fest o.l. Når jeg har overført bildene til pc'en, sletter jeg hele mappen og gjenoppretter den. Eller så kan du kjøpe en kabel og bruke Nokia Pc Suite - har ikke forsøkt selv, men derfra skal det være mulig Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 gikk ikke med pc suite eller! Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Da vet jeg ikke om noe annet enn å slette hele mapper, som jeg nevnte tidligere. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Tror nok ikke det går an.. Utrolig irriterende når man har sånn 100 bilder etter en fest. Og på festen gidder jeg ikke flytte ett og ett bilde til egen katalog heller.. Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Jepp men nå har jeg solgt den så det kan være det samme med hele greia! Lenke til kommentar
JZA Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ser at de fleste får rundt 3500! Som jeg mener er overpris Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 jasså jza du mener det, sikkert på at du sa det fordi jeg fortalte deg at jeg fikk 3450 i går... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå